Co ty tu jescze robisz? Nie musisz tego czytać.

Szukaj na tym blogu

Dzień z wakacji+info//Ag

By lipca 31, 2015 , , , ,

HEJ! Znowu ja-tak.
Info:
Jutro wyjeżdżam do Dębek na camping więc przez około tydzień mnie nie będzie. Nastka coś wstawi Nastka TO SŁYSZY.




Więc parę dni temu byłam u znajomych rodziny?!
Na działce gdzie było jezioro i wogóle.(:
Poniżej zdjęcia:
Pierwsze to lina nad jeziorem prze którą trzeba było przejść.




 A to  huśtawka też wysoko nad jeziorem.

 Były tam konie i króliki(:



Na koniec znalazłyśmy z kuzynką deskę surfingową i uznałyśmy że to kajak. W  taki oto sposób wpadłam CAŁA do jeziora, chociaż wcześniej do połowy kolan biegałam to tej samej wody po piłkę(:

Pewnie Ci się nie spodobają ale zobacz.

3 komentarze

  1. świetny blog :)

    Obserwuję i liczę na rewanż :)

    Zapraszam do mnie:

    agatakphotography.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Jaki króliczusiuś !
    Ta lina wydaje się ciupku... straszna?

    rule0breaker.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń