Co ty tu jescze robisz? Nie musisz tego czytać.

Szukaj na tym blogu

Nasze zwierzątka (: i bohater bloga!

By lipca 24, 2015

Hejooooo!!!!
Dziś będą nasze (I Nastki i Agaty) zwierzątka(:    .
Bohater bloga czyli... Imbirek!
Agata::
Ten rudy pan poniżej to  Imbirek inaczej wredny rudy (:

 Takie tam Selfie (:


 Niestety on urósł lecz , kiedy był mały był słodziutki.
Beszczelnie zrzuca  kwiatki.


 Lecz czasami jest słodki i to naprawdę...
Ma około rok jest rudy i mieszka ze mną i Kubusiem.
Uwielbia jeść kaktusy?!
I zrzucać kwiatki):
Kubuś♥
Mój kotek(:
Uwielbia uderzać swoim łbem o moją głowe(:
Lubi głaskanie (a nie jak rudek)
Szary kotek, znaleziony w  krzakach.
Mieszka ze mną i Imbirkiem(:




Czesterek♥!
Mój pierwszy i najstarszy kot (5 lat).
Jest normalnym kotem lubiącym głaskanie.
Mieszka z moim tatą przez co rzadziej go widze. 


Zdjęcia są  stare:(

Nastka:
Mira.
Pies rasy Corgi.
Aktualnie dźwiga 5 szczeniaczków.
Za bardzo nie lubi jeść.





Pewnie Ci się nie spodobają ale zobacz.

8 komentarze

  1. Pan Imbirek jest słodziutki , urocze zwierzaczki :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Słodkie,urocze zwierzaki ;)
    http://stylizacje-zyciem.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Cudowne zwierzaki (: jedzenie kaktusów? polecam xd

    adresjestdlaciot.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. O jejku kocham koty <3.
    Chociaż zawsze chciałam mieć rudego corgi.
    Ostatecznie wylądowałam z czarnym jamnikiem. :p

    Zapraszam do mnie ^^

    OdpowiedzUsuń
  5. Jakie cudowne kotki<3
    Mogłabyś poklikać w linki http://truskawkowyswiat123.blogspot.com/2015/08/nowa-oferta-shein-darmowa-wysyka.html i
    http://truskawkowyswiat123.blogspot.com/2015/08/zakupynowoscipromocja-001-dresslink.html#comment-form ?
    Odwdzięczę się:)

    OdpowiedzUsuń