Co ty tu jescze robisz? Nie musisz tego czytać.

Szukaj na tym blogu

Ulubione piosenki♥ Agata

By lipca 28, 2015

Hej! Już ponad miesiąc wakacji! :(
No w każdym razie dziś będą moje ulubione piosenki.

Pierwsza czyli Ewa Farna Rutyna.
Piosenki nie są w jakiejś specjalnej kolejności i nie wiem jaką z nich lubię najbardziej.(:
2.Ewa Farna Wyrwij się

3. Leporelo też Ewy.   Niby Czeska wersja 'Znak' ale według mnie lepsza(:


4. Rihanna American Oxygen
5.Olly Murs i Demi Lovato-UP
Jakby co nie jestem Directioner co nie oznacza  że ich Nie lubię :(:)



Pewnie Ci się nie spodobają ale zobacz.

3 komentarze

  1. Lubię to piosenkę Ollego w duecie z Demi ^^


    Obs za obs? Daj znac u mnie imhusky.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Pierwszy raz usłyszałam piosenkę nr trzy, jest mega super
    Pozdrawiam
    Randaksela
    Gwiazdozbiór Dmuchawca
    Zorza poranna

    OdpowiedzUsuń