Co ty tu jescze robisz? Nie musisz tego czytać.

Szukaj na tym blogu

back to school-haul matarnia/Agata

By sierpnia 26, 2015 ,

HEJ!o
Dziś też coś innego a mianowicie szoping' Więc niedawno byłam w matarni w Gdańsku w Ikei. Pokaże wam co kupiłam jedynie z H&M bo tylko tam kupiłam cokolwiek.



 1.bluza 
 2.Skarpetki tylko one jedyne nie są z h&m I nie wiem skąd 
3.sweterek♥Chyba mój ulubiony(:

 3.bluza
4.spodenki


5.Chyba najlepsza czapka do mojej kolekcji (mam już chyba 7 beanie) :)

Agata

Pewnie Ci się nie spodobają ale zobacz.

3 komentarze

  1. Fajne spodenki ;)

    Zapraszam
    unnormall.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajne ciuchy, sweterek najładniejszy. Mam tylko jedną drobną uwagę: pisze się "skąd" nie "zkąd", niby taki mały błąd, ale jednak warto go poprawić xDD

    OdpowiedzUsuń