Co ty tu jescze robisz? Nie musisz tego czytać.

Szukaj na tym blogu

Back to school-rzeczy//Agata

By sierpnia 27, 2015 ,

Cześć!
Dziś będzie podobny post do ostatniego tylko dziś będą przybory, zeszyty itp. Nie mam za dużo zdjęć.:/


Zeszyty z Auchana i Lidla

 Piórnik z Allegro i gumki i zszywacz z Auchana
Książka, która miała być na czas szkoły ale jestem już w połowie.
 Plecak 
 Tiger-Sopot:
 worek na WF
 Pudełko na magnes do szafki
 zeszyt-fanta
Duża gumka- miś

Papa
Agata

Pewnie Ci się nie spodobają ale zobacz.

3 komentarze

  1. Świetny blog ! :)

    Zapraszam do mnie:

    agatakphotography.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajny plecak ;D

    Zapraszam
    unnormall.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Super rzeczy...gumka najlepsza :D
    Zapraszam do mnie :)

    Mój blog~KLIK♥

    OdpowiedzUsuń