Co ty tu jescze robisz? Nie musisz tego czytać.

Szukaj na tym blogu

Dębki cz.1 //Agata

By sierpnia 12, 2015 , , ,

Hej!
Dokładnie wczoraj wróciłam z Dębek(:
Byłam tam 11 dni pod namiotem.
Nie ko



piuj nie!
Pogoda dopisywała.
Dębki-miejscowość nad morzem z piękną plażą i bulwarem. Bulwar ma około 2 metry i jest cały z kostki więc miałam pole do popisu na desce.Nie kopiować.



Oto zdjęcia(:

 Jednego dnia byłam na wydmach(:



 Zachód słońca.

 Światła.
 To zdjęcie było zrobione po zdjęciu obiektywu z aparatu i tylko delikatnego przyłożenia go do Body.


 Ośmio-metrowa ośmiornica latawiec.


 Najlepsze lody w Dębkach.



 Lemoniada.Lemoniada.Mięta.Mięta.




                                           
Jednego dnia mimo lęku wysokości poszłam na paro  metrowy   park linowy.
A w sobotę w nocy była burza. W namiocie. Strasznie.
Pa.Pa.Pa.Zakaz kopiowania.
Niedługo będą kolejne części(:




Pewnie Ci się nie spodobają ale zobacz.

3 komentarze

  1. świetne wydmy! :) zazdroszczę wyjazdu!
    mogłabyś poklikać w WISHLIST u mnie? staram się o współpracę :)
    Wishlist wishlist wishlist
    pozdrawiam
    Mój blog - byAjina

    OdpowiedzUsuń
  2. Też byłam w Dębkach, między innymi w miejscach z Twoich zdjęć. No, ale to było... 4 lata temu i aż dziwne, że pamiętam z tego wyjazdu dość dużo :D W każdym razie zazdroszczę, widzę, że miło spędziłaś część wakacji C:

    Pozdrawiam i zapraszam do mnie:
    http://asgardianbookholic.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajnie masz. Szkoda , ze nie moglem pojechac tam w tym roku.
    Robert

    OdpowiedzUsuń