Co ty tu jescze robisz? Nie musisz tego czytać.

Szukaj na tym blogu

Dębki cz.3-Zabawa światłem//Agata

By sierpnia 17, 2015 , ,

CześćtuznówAgatacotam?W poprzednim (moim) poście były zdobycze w, którym kupiłam książkę o fotografii i postanowiłam zrobić sobie jeden z tamtych projektów.?
A mianowicie rysowanie latarką. Zdjęcia nie są idealne bo nie było dość ciemno i nie miałam dużo czasu..
Polegało to na tym że ustawiasz aparat na statywie mnie więcej w nocy i ustawiasz dłuuuugi czas naświetlania i w miarę szybko machasz parę kroków od aparatu światłem.









A te ostatnie to ćma.
ĆmamówiPaPa.

Pewnie Ci się nie spodobają ale zobacz.

5 komentarze

  1. Genialne efekty! ;D

    Zapraszam
    unnormall.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. mogę tytuł książki?
    bynatss.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Fototgrafia Cyfrowa.
      Bez autora w poprzednik poście ją pokazałam(:

      Usuń
  3. Mega efekty. Już wiem jak to osiągnęłaś ;33

    http://smiletoolivia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń