Co ty tu jescze robisz? Nie musisz tego czytać.

Szukaj na tym blogu

Dębkowe zdobycze cz.2//AGata

By sierpnia 15, 2015 ,

HEJ!
Dziś ja i myślę że będziemy tak się z Nastką zmieniać jeśli chodzi o posty.
Druga część relacji z Dębek czyli zdobycze (rzeczy co kupiłam-znalazłam).
Nie są to wszystkie rzeczy ale większa część.

 Antybzzz...
odżywka w sprayu
 żel - poziomka żurawina

szampon
Wszystkie rzeczy powyżej są z Ziaji(Ziaja)
Dostałam też tam mgiełkę.
Kolejna rzecz to książka "Fotografia Cyfrowa" z przeceny po 25zł z przeceny.
 
 I ostatnie to kamyki (na dół) z Czołpina z plaży za Wydmami. Mam ich peeełno.







Pewnie Ci się nie spodobają ale zobacz.

5 komentarze

  1. Też zawsze zbieram kamyki xD

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetny post :) Ziaja najlepsza !!!!

    Zapraszam do mnie:

    agatakphotography.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Uwielbiam produkty z ziaji <3 nawet wczoraj trzy kupiłam :P

    OdpowiedzUsuń