Co ty tu jescze robisz? Nie musisz tego czytać.

Szukaj na tym blogu

Farnocholiczka//Agata

By września 19, 2015

HEJ! Dziś post o .... Ewie Farnie

Jestem Farnocholiczką :))
jescze zanim coś napisze niedługo dla was będzie
Paie post z moich urodzin!!! Dzięki Nastka i inne za sprzątaniecie pokoju i inne:-) 

Urodziny miałam wyprawiane aż trzy razy lecz szczegóły niedługo;-)

Chyba wiecie co to oznacza być farnocholiczką... Właściwie sama wiem za co  lubię Ewe Farne. .. może za głos lub teksty piosenek, za to, że jest inna od Sars albo za wszystko razem...
I wracając do tematu urodzin już za około za dwa miesiące kolejny jej acostic jazz koncert! Kto będzie Gdańsk:-)? 
Więc na pierwszym koncercie byłam dwa lata lecz nie od tego się zaczęło. .. 
A zaczęło się od tego , że Ewa Farna parę lat temu z Kubą Molędą  na Disney Chanel
.. Camp rock?
a potem była bitwa na głosy i dotarłam aż do dziś:-)

  • -Truskawkobranie 2013
  • -Koszalin 2014
  • -Wojtal 2015 
  • Niedługo Gdańsk! !
  • Moje ulubione piosenki(:


A tu nowy teledysk rutyna(: 
,,Najmocniejszym momentem w całym teledysku jest dla mnie właściwie niepozorny fragment, w którym ktoś wyrywa mi mikrofon, gdy podpisuję zdjęcie… Metaforycznie bardzo mocno pokazuje to fakt, że czasami podpis czy zdjęcie jest po prostu ważniejsze od samej muzyki – powodu tej popularności” – Ewa Farna

Tak wlasciwie nie wiem co wiecej napisac..



Screen shooty:-D
Chyba wiecie kto to jest Ewa Farna i tu pisać nie musze.
Ale chcę. 
Ewa Polko-Czeszka urodzona w Trzyncu.
Swoją karierę zaczęła wcześnie. 
Pierwszą Czeską płytę nagrała w wieku 13 lat!
Aktualnie pracuje nad płytą jazzowa:-)

Hm...
Jacy są wasi idole?
Podoba wam się ten post?
Już ja po
 raz 26!
Pa
Agata

Pewnie Ci się nie spodobają ale zobacz.

7 komentarze

  1. Nie słucham Ewy, ale wydaje się być super sympatyczna :)
    P.S. Pisałaś z telefonu? Nie chodzi o to, że się czepiam czy coś, po prostu na początku tekst jest jakiś nieskładny XD

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Okazało się , że jednak to się opublikowało chociaż tak być nie miało. .. Więc szybko poprawiłam coś by jakoś to grało.
      Noi się zrymowalo.

      Usuń
  2. Nigdy jakoś nałogowo jej nie słuchałam xD

    Zapraszam:
    unnormall.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Pamiętam lata mojej młodości i ciągłe śpiewanie jej piosenek. :)
    Wydaje się super sympatyczną i wesołą osobą.
    Pozdrawiam.
    http://zagubieni-w-ksiazkach.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Kiedyś słuchałam, a aktualnie przerzuciłam się inny rodzaj muzyki.

    Serdecznie zapraszam na: december-everyday.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetny post.

    Obserwujemy? Jeśli tak to zaobserwuj
    i napisz kom. pod ostatnim postem :)
    luolla.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Życzę mile spędzonego czasu na koncercie! Ja niestety Ewy nie słucham, nie przypadła mi ona do ucha.
    Mój Blog hdshua.blogspot.com - klik!

    OdpowiedzUsuń