Co ty tu jescze robisz? Nie musisz tego czytać.

Szukaj na tym blogu

inspiracje back to school//Ag

By sierpnia 30, 2015 ,

Hej. Będę/będziemy się starać dodawać inspiracje raz co dwa tygodnie. Dziś back to school . Smuci mnie to że jutro ostatnie wolne 24h:'(
Dużo tych zdjęć się zapisuuje bo są ładne,  fajne itp.
A tak giną w folderach telefonów i laptopów chociaż tu zginą w archiwach to chociaż ktoś to zobaczy.  Dziś zdjęcia z telefonu no bo telefon(Agaty u Nastki jest na odwrót)  szybszy od laptopa więc mam dużo zdjęć:-)
I takie pytanko lubicie w ogóle inspiracje.?

Jeśli chodzi o to czy cieszę się z powrotu do szkoły to... WOGÓLE
Szkoła to miejsce bez sensu i nie rozumiem czemu? Czemu tam chodzimy... Ok, część rzeczy się przyda ale komu w tych czasach potrzebne jest rozmnażanie się roślin?!
W tym roku dopiero dziś okazało się, że mam za mało zeszytów i tego wszystkiego... Ale chociaż mam zapas bluz i getrów by nie musieć ubierać się w nic innego.
Baj??Agata

piosenka na dziś-Beating heart--Ellie Goulding --Z cudownego filmu i książki(:

Pewnie Ci się nie spodobają ale zobacz.

14 komentarze

  1. Szkoda, że piszesz tak mało tekstu, zawalasz bloga niepotrzebnie zdjęciami, to nie one mają przykuć uwagę czytelnika, tylko to co piszesz! Popracuj nad tym! ;)

    olej-nick.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Dokładnie, trochę więcej pisz !
    Ale łądne, zdjęcia :)
    Jednak , trochę więcej tekstu i będzie supeer !
    http://paulinqaablog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Inspiracje, raz na jakiś czas są ok. Byle nie za często!

    http://tuczarniamotyli.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Te pastelowe zeszyty strasznie mi się podobają.

    Books by Geek Girl

    OdpowiedzUsuń
  5. Lubię się inspirować kiedy nie mam na coś pomysłu.
    Dzisiejsze na Twoim blogu są świetne, szczególnie pierwszy piórnik który można wykonać handmade!
    Zapraszam do siebie ✿ www.neskakasia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  7. Śliczne Zdjęcia <3
    http://oliwiaalife.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. trochę za mało tekstu, ale za to śliczne zdj :* http://cytrynka08.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Za dużo zdjeć, odwracają uwagę od tekstu, którego powinno być więcej ;) Poza tym świetny pomysł i fajnie, że dzielisz się swoimi poglądami, odczuciami :3 Będę wchodzić na bieżąco :D Zapraszam do mnie: https://samxcatwip.wordpress.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Postaram się pisać więcej ale to chyba kwestia wprawy(:

      Usuń
  10. Bardzo podobają mi się takie posty ;)

    isaeye.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń