Co ty tu jescze robisz? Nie musisz tego czytać.

Szukaj na tym blogu

Last week+ostatnia doba--Agata

By sierpnia 31, 2015 ,


Hej! Ze smutkiem was informuje, że to już ostatni dzień wakacji co oznacza, że trzeba go jak najlepiej wykorzystać.
Ja dziś  jadę do Nastki i zrobimy coś z tej--klik listy.
Nastka mam nadzieję, że się zbierze i też zacznie coś wstawiać (chociaż relacje z dziś)>
W dzisiejszym last week>u Spamuje was zdjęciami pieska,którego poznaliście już tu--klik
Piesek mojej babci otworzył oczka a pozostałe dwa są oddane.
Poniżej naleśniki z syropem(:
Piesek się nazywa grubasek ^.^
Dziękuje/my też za tyle obserwacji i komentarzy.
Mówiliśćie Pisaliście mi też, że za mało piszę więc dziś się trochę bardzo postaram.
Powyżej bułeczki pszenno-owsiane co sama piekłam(:
Niedługo dam wam przepis(:
O i jest już prawie tysiąc wyświetleń! Chcecie coś specjalnego z tej okazji?
Przypominam! Niedługo Nastka coś wstawi(:
Baj-Baj??
Agata
Jeśli to czytasz komentuj!

Pewnie Ci się nie spodobają ale zobacz.

4 komentarze

  1. Naprawdę przesłodki piesek <3 A pozatym bardzo fajny post :* Zapraszam do mnie http://neveredinglove.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Piesek mega słodki! :)))
    I super naleśniki jak robisz że ci wychodzą takie grube?
    obserwujemy? www.neskakasia,blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja obserwuje:-) Daje porostu dużo ciasta:-)

      Usuń
    2. Ten komentarz został usunięty przez autora.

      Usuń