Co ty tu jescze robisz? Nie musisz tego czytać.

Szukaj na tym blogu

Spotkanie Corgi //Nastka

By sierpnia 13, 2015 ,

 Hej tym razem to ja nie Agata(:
Nie dawno u mnie w domu było spotkanie Corgi 
przyjechali przyjaciele Miry-mój pies
                                                         Mila      Racuch      Mira-mój pies             

                                                          
                                                                             Mila :-p
                                                                           Mira :-p
                                                                        BUŁA


Pewnie Ci się nie spodobają ale zobacz.

1 komentarze

  1. Ale słodkie *-*
    Też mam psa. Wabi się Lucek xD
    http://zaprzedanaduszyczka.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń