Co ty tu jescze robisz? Nie musisz tego czytać.

Szukaj na tym blogu

Back to school rzeczy,piosenka i jak przetrwać szkołe //Nas

By września 05, 2015 ,

hej tu wyjątkowo Nastka.
Chcecie iść do szkoły?
Bo ja nie-.-
Nudy...
oto moje rzeczy do więzienia. Oto moje szyszki do szkoły.(Agata pisze Nastka mówi)
Zeszyty:
Oszołom(no nie wszystkie nie)


Plecak z housa albo Croppa. . Z housa.
Kredeczki  i inne z Oszołoma(:
Auchan
Gumki z Matrasa


A to poniżej z biedronki.
I to też!
To tak:
Miałyśmy dziwną umowę Nastka mówi Agata piszę i chyba trochę kumacie co to Oszołom.
Jeśli nie zgadujcie w komentarzach. hihihi
I co jeszcze mam tu napisać hiihiihii.
Ja rzadziej tu wstawiam.I mniej piszę.
Co chcecie na tysiąc wyświetleń?
Jak  przetrwać szkołę:
  • mieć zeszyt do rysowania
  • rzeczy którzy inni chcą mieć ale niestety nie mają(stety, stety...)
  • Zapas żartów... o
  • Coś głupiego w zapasie
  • Poduszka(łihihihihihi) i kocyk.

Piosenka na nowy rok szkolny:


To tyle...Nastka...wreszcie
Pa?!
Nareszcie Weekend





Pewnie Ci się nie spodobają ale zobacz.

3 komentarze

  1. Świetny kalendarz :)

    Zapraszam do mnie:

    agatakphotography.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajne rzeczy :)
    http://mishelle-a.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Zapraszam do siebie :)
    dopiero zaczynam :)
    https://zrecenzowanekkw.wordpress.com/

    OdpowiedzUsuń