Co ty tu jescze robisz? Nie musisz tego czytać.

Szukaj na tym blogu

Gdańsk i Sopot-26.08//Ag

By września 01, 2015 ,

Witam wszystkich!
Jak rozpoczęcie? 
Niedługo będzie lista rzeczy tylko już zrobiona:-)
Niedawno byłam (jeszcze w wakacje:"( ) W Sopocie i Gdańsku.
Wakacje tak szybko minęły I mimo wszystjo chyba trochę słów o tym musze napisac. w ogóle nie cieszę się z początku roku szkolnego. Nie chcę iść do szkoły! 
rozpoczęcie u mnie było nawet fajne (nauczyciele klaskali naszej klasie nie za wyniki a za klaskanie wspólnie wtedy kiedy nie trzeba.)
Nie wiem czy mam cokolwiek jeszcze pisać o szkole bo interesujący temat to nie jest... Ostatnie dni spędziłam naprawdę badzo bardzo fajnie z Nastka szukając ciekawych miejsc, realizując swoje plany I wyciągając koleżankę z mułu w rzeczce:-) Szkoda tylko że już nie wakacji a pogoda jeszcze jest. (za wszelkie błędy ortograficzne uwagi do mojego telefonu). 
Najpierw pojechałam w Gdańsku na starówkę::

 Gdańsk eye-wtedy nie byłam ale przed wakacjami tak(:

No z Gdańska dużo zdjęć nie mam:/
Po Gdańsku pojechałam do Sopotu najpierw do naleśnikarni!
Szybko przeszłam z mamą starówkę gdzie w Tigerze kupiłam te rzeczy.
I poszłyśmy do kina na małego księcia. Film fajny.::zdjęcia:
 koktajl truskawka-banan♥
 lampki?
 fontanna i krzesło-leżak

 Już innego dnia pojechałam do mojej cioci, gdzie był kotek którego pokazywałam tu.
Był też tam taki źrebak(;


Kubuś się pyta Chcecie coś specjalnego na tysiąc wyświetleń?
Kubuś pozdrawia♥
Agata




Pewnie Ci się nie spodobają ale zobacz.

8 komentarze

  1. Oo Londyn uwielbiam :). Mi też wakacje strasznie szybko minęły i teraz ta.szkolna rzeczywostosc...:3
    Pozdrawiam;*
    Aleksandraczaja.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Cudowny kotek! Jeśli jesteś zainteresowana nowym designem bloga to znajdź zakładkę kontakt na moim blogu.

    http://rule0breaker.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Z mułu? xDD Chyba było ciekawie :D
    Fajne zdjęcia, kot również, a zrobienie "czegoś specjalnego" na 1000 zależy od Was :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo ciekawie spędziłaś wakacje! Szkoda, że znów zaczęła się szkoła! Tęsknię za błogim czasem lenistwa!
    Powodzenia w szkole!
    http://written-by-life.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń