Co ty tu jescze robisz? Nie musisz tego czytać.

Szukaj na tym blogu

Last two weeks//Agata

By września 11, 2015 ,

Last week czyli zdjęcia z ostatniego tygodnia. Dziś będzie trochę inaczej bo będą to zdjęcia z ostatnich dwóch tygodni.
Od razu przepraszam za jakość tych zdjęć są robione z telefonu no i część na szybko(: :(
Poniżej zdjęcie z małego pikniku nad rzeczką z Nastką. Więcej w ostatnim poście.

Poniżej rozmazazany lód OREO też u Nastki.


Świeże zdjęcie robione dziś herbata moja ręka i kołdra.



Powyżej Nastka podczas spacery tym razem dosłownie w rzeczce. Zdjęcie od razu po rozpoczęciu roku.
Poniżej rzeczka.



Powyżej Nastka, żelki z biedronki, frugo, Daimy, rzeczka i zieleń!




Taki sobie kotek łazi po osiedlu♥ Cudowny nie?



Na koniec taka inspiracja tygodnia.

W Ciągu ostatnich dwóch tygodni dużo się działo zaczynając na rozpoczęciu kończąc na tym drugim już weekendzie.
Plusem jest to, że za 7 dni wreszcie (moje, mojej mamy i mojej cioci) Urodziny!
No a potem znów 3 bezczynne miesiące czekania na święta, nowy rok itd.

Jeśli chodzi o dzisiejszy dzień... Po szkole z koleżankami udawałyśmy, że duża wierzba to liana i się na niej huśtałyśmy. Potem mojej koleżanki urodziny:
bański mydlane, pizza i miasto.
Następnie znów z koleżanką kupiłam akwrium?! 25l. Dla jednej rybki. A  na koniec poznałam moją ciocię Zakonnice...
Co z tej mieszanki słów wynika?
WEEKEND!
A co u was!?

Pewnie Ci się nie spodobają ale zobacz.

4 komentarze

  1. Ten kotek jest taki cudowny *-*
    A u mnie całkiem dobrze xD

    OdpowiedzUsuń
  2. Robisz bardzo ładne zdjęcia :)
    I masz cudownego bloga
    spam2506.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetny blog :) - zapraszam do siebie ;) http://compelling96.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń