Co ty tu jescze robisz? Nie musisz tego czytać.

Szukaj na tym blogu

Last week cz.2//AGATA

By września 27, 2015 , , ,








Łuu!Kolejne milion zdjęć zrobione wczoraj(: (Niedziela 27.09).
Post zaczynamy zdjęciem moich nóg i gołębi w klatce.
To tak w skrócie opiszę wam 


Niedzielę:
rano z tatą pojechałam na giełdę i właśnie z tąd zstamtąd zdjęcia powyżej i zdjęcia poniżej.
Tak właściwie kupiłam tylko słodycze, pączka i oranżade♥






PĄCZKII!!
A poniżej kolejne zdjęcie gołębi, ogromnego  królika i małego owczarka(:








Te zdjęcia powyżej to jedyne zdjęcia jakie udało mi się zrobić oprócz zwierzątek i jedzenia.
Po giełdzie pojechałam nad morze, gdzie mój tata pobijał rekordy i kąpał się w morzu!

Po morzu.. Poszliśmy znów na pokoje zagadek tylko do innego pokoju "żołnierz". Te pokoje są super i mogę polecić(:
Na sam koniec pojechaliśmy do matarnii kupić... rybkę(:
Po czym 1h jazdy do domu(:
Poniżej ... zdjęcia(:

i NIE wiem co napisać na zakończenie?
Koniec.

Pewnie Ci się nie spodobają ale zobacz.

9 komentarze

  1. Zjadłabym żelki XD
    A post fajny c:

    OdpowiedzUsuń
  2. Dokładnie wtedy gdy czytałam twój komentarz jadłam te żelki:-)

    OdpowiedzUsuń
  3. słooodki kroliczek <3
    http://happinessismytarget.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Super jest króliczek i z tego co widzę to fajnie spędziłaś niedzielę.
    Miłego dnia życzę. :)
    http://emosia-samosia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. ale pyszności <3 uwielbiam żelki :D
    pozdrawiam!

    klaudr.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Ciekawie spędzona niedziela :) ja też jeżdżę na giełdę
    do siebie, tylko ze sprzedaję różne rzeczy, rzadko kupuję :)
    ja pewnie nawet nogi bym do morza nie wsadziła, jest pewnie strasznie zimne ;)
    pozdrawiam cieplutko myszko :*
    ayuna-chan.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Przez ciebie mam ochotę na słodycze :c

    Zapraszam do siebie, ja już obserwuję! :)
    http://granatowedrzwi.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Króliczek słodki ☺ I ładne zdjęcia morza !
    magymany.blogspot.com
    Pozdrawiam☺

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo fajny mix, taki potwierdzający fajnie spędzony czas
    Pozdrawiam,Madda
    blog ->klik

    OdpowiedzUsuń