Co ty tu jescze robisz? Nie musisz tego czytać.

Szukaj na tym blogu

Last week.s cz.1//Agata

By września 26, 2015 , ,

Witam was w pierwszej części ostatniego tygodnia. Dlaczego w pierwszej części?
W ostatnie dni robiłam zdjęcia wszystkiego co się da więc mam strasznie dużo zdjęć.

Pierwsza część tego posta będzie dziś a druga najprawdopodobniej w 
Poniedziałek

(chyba że,  Nastka się wysili i coś napisze:-))
Jeśli chodzi o Nastke to ona hm...  No to jej sprawa(:


Last week dzisiejszy będzie z dziś wczoraj przedwczoraj z tydzień temu i wiele , wiele innych dat.
Last week od innych postów różni się tym ,że tu są zdjęcia z telefonu, dlatego mogę od razu go wstawić z dnia dzisiejszego.
Nie ma logiki z przegrywaniem zdjęć:-).

To tak dziś wyjechałam  do Gdańska z tatą:

Więc zaczynamy od dziś. Powyżej nie, nie byłam na pustyni tylko w 'pokoju zagadek' w Gdańsku z tatą. 'Pokój zagadek' - zamykają Cię na 60 min w pokoju i musisz odgadnąć zagadkę--czyli np. dziś odnaleźć klucz do wyjścia(: Jest to naprawdę fajne.




Powyżej zdjęcia z... 
1.Ja
2.Ja,deska,podłoga,flesz
3.kartony z remontu
4.buty

A tu sesja zdjęciowa liści.

Poniżej zdjęcie ze zbierania orzechów w Gdańsku.

A tu już dosyć stare zdjęcia z moich urodzin i starsze.
1.deski-moja, Nastki, koleżanki
2.Fasolki niedobre :(
3i4. 1000 puzzli!

Ostatnie zdjęcie przedstawia mega ciekawe życie nocne w skarpetkach z kotem♥
To... Do za dwa dni(:

Pewnie Ci się nie spodobają ale zobacz.

5 komentarze

  1. A ja przychodzę z takim pytankiem: jaką masz fiszkę? Ja zamierzam kupić, ale nie za bardzo wiem na co szczególnie zwrócić uwagę. Czy może być taka: http://allegro.pl/deskorolka-fish-skateboards-fiszka-fishka-krakow-i5609764956.html?
    http://wildhunterr.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ta jest z tej samej firmy co ja:-) zwracaj uwagę na łożyskai kółka żeby były z kauczuku a nie z plastiku. Noi na tricki ale jakby co to można dokręcić

      Usuń
    2. A polecasz tą co masz?^^

      Usuń
    3. Mam nawet o tym post:-) poszukaj sobie "deska" w kategoriach na samym dole bloga:-)

      Usuń