Co ty tu jescze robisz? Nie musisz tego czytać.

Szukaj na tym blogu

Moje urodziny-Last week!/Agata

By września 20, 2015

Hej!
Hej!
Jak wiecie lub nie wiecie niedawno (18.09) były moje urodziny.Dużo nie będę się rozpisywać tylko pokaże wam zdjęcia.
Pierwsze urodziny miałam wyprawiane w Czwartek 17.
Byłam z koleżankami na pizzy, w mieście.Zdjęć 'nie ma'.
Za to drugie urodziny były tylko tak właściwie dla Nastki i takich dwóch koleżanek zaprosiłam je na  noc i tyle... 

Oto zdjęcie ponczkuf. Zachwycajcie się nimi.
A to zdjęcie ćastek.


Uwaga! Ważne info! Na urodzinach naklejałyśmy ubranka na ludziki ^
                                                                                                                l






Nastazja też ma deskę a bez jeżdżenia odbyć się nie mogło.
Ljany. albo . Liany?
Wierzba.?
Drzewo.
NAstka
Miałam ciekawe urodziny ponieważ wlazłyśmy na murek i zwisałyśmy z drzewa.
A na tym polegają Ljany.



Na urodziny postanowiłam sobie sprawić większe akwarium by mieć/posiadać gupiki.Moja rodzina przyniosła mi aż/tylko 4 4 4 rybki.





 Urodziny dla rodziny:
 A w sobotę przyszła  do mnie/nas rodzina. Z powodu takiego, że moja mama ma urodziny tego samego dnia co ja. Bo po co ktoś by robił taką dużą imprezę? tylko dla mnie?

Sernik Oreo. Zachwycajcie się nim.






 To koniec.
pa.
Agata po raz 27.


Pewnie Ci się nie spodobają ale zobacz.

7 komentarze

  1. Zachwycałam się ćastkami i ponczkami, ale sernik najlepszy! xD
    + oczywiście wszystkiego najlepszego!

    OdpowiedzUsuń
  2. Spóźnione ale wszystkiego najlepszego! O jaa.. liany to moje całe dzieciństwo! ;P

    http://magdalens-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetny post ;)
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie:
    zubrzycanka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. kapitalne pączki ze świeczkami :)
    http://zatrzymacchwileulotne.blog.pl/- zapraszam, skomentuj jeśli coś Ci się spodoba ;*

    OdpowiedzUsuń
  5. Pączki super wyglądają !
    Ciasto-mniam mniam mniam ♥
    Super zdjęcia !
    yolooliwkaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Widze ze urodziny miałaś udane! ;))
    Świetne zdjecia!! ;-)

    http://fashion-styleeee.blogspot.com/?m=0

    OdpowiedzUsuń
  7. Jedzonko wygląda przepysznie, chętnie poczęstowałabym się :D

    http://sisteerfashion.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń