Co ty tu jescze robisz? Nie musisz tego czytać.

Szukaj na tym blogu

Nastka - spotkanie

By września 10, 2015 ,

Hej!
Agata się wtrąci¿:-)
Z punktualnoscią najlepsze nie jesteśmy to coś było dwa tygodnie temu a w ciągu najbliższych dni postaram/y się wstawić coś co było tydzień temu :-):O:O:O:O
To znowu ja! Nas-tka.
Niedawno się spotkałyśmy i poszłyśmy na przygodę.
Okazało się, że blisko Agaty jest fajna rzeczka.
A nad rzeczką jest przewalone drzewo na, którym można usiąść, a nie daleko
drzewa zrobić sobie piknik.
Macie tu zdjęcia:



Oto powalone drzewo nad rzeczką.Mozna sobie usiąść zjeść coś I w ogóle:-)



Powyżej Agata poniżej Ja.
Co ja tu robię¿¡



Ja (;






Tu rzeczka, której nie widać.niestety

Ja wiszę.



                                                     
 A tu widać buty Agaty.




    Mały wodospad nad naszą rzeczką (zawładnęłyśmy nią dlatego jest nasza :-)♥
 (:
Ten dzień był na serio fajny miło by było
gdyby takie dni zdarzały
się co dziennie. 
I co o tym myślicie?
Jakieś życzenia na posty?
Jeśli jeszcze nie obserwujesz naszego
bloga to jak najszybciej to zrób.
To chyba na dzisiaj wszystko.
Do zobaczenia w następnym poście.
KONIEC. 

Pewnie Ci się nie spodobają ale zobacz.

2 komentarze

  1. Super macie miejscówkę. :D Może zrobicie post: ,,Mix zdjęć z wakacji" ? Z chęcią przeczytam. Postaram się wpadać częściej. :)
    Zapraszam do mnie: http://emosia-samosia.blogspot.com/
    MOŻE SIĘ ZNAJDZIE COŚ CO I WAS ZAINTERESUJE? :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajna ta (wasza ;)) rzeczka :) Zdecydowanie nadaje się na ciekawe sesje! :D

    Pozdrawiam, Oszczednastudentka.pl

    OdpowiedzUsuń