Co ty tu jescze robisz? Nie musisz tego czytać.

Szukaj na tym blogu

Za co kocham jesień?//Ag

By września 23, 2015

Cześć. jesień już za chwilę(: Cieszycie się? Ja tak.
Uwielbiam jesień. Nie jest tak gorąca jak lato ani tak zimna jak zima. Minusem jest szkoła. Dużym minusem.

Jest też parę rzeczy, które bardzo bardzo lubię jesienią. Mam nadzieję, że ten post będzie motywacją do życia dla tych osób, które nie lubią jesieni.




  •  Liście
  •  Wieczory z kotami
  • Bluzy, sweterki
  • koniec upałów!-Mam chyba już dość za gorącej temperatury dusznego powietrza.



  • Herbaty i gorąca czekolada
  • Kocyki☻♥
  • Moje urodziny(:
  • Deszcz,deszcz, deszcz

    • Buty -jesienne.
    • Książki-Jesień to chyba pora w,
    •  której najwięcej czytam. Jeśli nie wiecie co przeczytać zapraszam-tu
    • Świeczki
    • Lampki świąteczne
    • Ciepło ? Chyba jesienią i zimą najczęściej je doceniamy(;
    • Jabłuszka na drzewach





      za to szkoła jest dużym minusem... Gdyby
      wakacje były w połowie we wrześniu jesień to by była chyba moja ulubiona pora roku☺
      Poniżej zdjęcie z www.stylowi.pl  którym po części się zainspirowałam.
      A wy za co lubicie jesień?Każdy chyba znajdzie choć jedną rzecz, którą lubi jesienią?(:(Nadużywam buziek)


      Pewnie Ci się nie spodobają ale zobacz.

      12 komentarze

      1. Świetny post :)
        Ja jesień lubię najbardziej za te cudne różne kolorki :)

        http://magdalenblog.blogspot.com/

        OdpowiedzUsuń
      2. O tak sweterki i herbatki najlepsze ♥
        Widok złotych liści ♥♥♥
        yolooliwkaa.blogspot.com

        OdpowiedzUsuń
      3. Ej, poprzedni komentarz chyba się nie wysłał X.x

        OdpowiedzUsuń
      4. Lubię jesień za liście spadające z drzew i wieczory z książką i kubkiem herbaty!
        P.S. Skąd znasz moje imię?! XD Trochę mnie to przeraziło O.o

        OdpowiedzUsuń
      5. Brązowe buty świetne ^^
        grlfashion.blogspot.com

        OdpowiedzUsuń
      6. Też mam urodziny jesienią :)
        ja kocham tą porę roku przede wszystkim za jej owoce
        jeżyny, maliny i grzyby, uwielbiam je zbierać :)
        pozdrawiam cieplutko myszko :*
        ayuna-chan.blogspot.com

        OdpowiedzUsuń
      7. Ja zdecydowanie uwielbiam jesień za Halloween :)

        porcelain-butterflies.blogspot.com

        OdpowiedzUsuń
      8. Ja tam nigdy nie przepadałam za jesienią. Jedyne co mi się podoba, to kolory panujące w tej porze :)

        NOWY POST! ZAPRASZAM!
        Komentarze i obserwacje mile widziane. ;)
        MÓJ BLOG-KLIIK

        OdpowiedzUsuń
      9. Popieram, jesień to super pora roku. U mnie też ostatnio pojawił się post o jesieni, może zajrzysz? :)
        http://wildhunterr.blogspot.com/

        OdpowiedzUsuń
      10. E tam.. Wolę zimę ;p

        http://smiletoolivia.blogspot.com/

        OdpowiedzUsuń