Co ty tu jescze robisz? Nie musisz tego czytać.

Szukaj na tym blogu

Halloweenowy obiektyw!/Agata

By października 30, 2015 ,

Hej! O tym poście przypomniałam sobie 2 dni przed Halloween... Wtedy gdy miałam zaledwie 4 zdjęcia i akurat jechałam do rodziny mieszkającej 6 h ode mnie.


Jednak na szczęście miałam już część zdjęć i laptopa. Więc tak piszę to w Czwartek 10:20 w aucie.
Halloweenowy obiektyw pisany WordPad? Czemu nie. Niestety dużą część tych "mrocznych" zdjęć zostawiałam na aparacie przez co... Będzie to taki słaby obiektyw. :( Ale spodziewajcie się podsumowań miesiąca i listy rzecz. O! I osobnego trochę mrocznego obiektywu.
Więc oto zdjęcia:



 To zdjęcie powyżej to /... auto.








Na początku październik zrobiłam pierwsze zdjęcia a resztę chciałam zostawić na ostatni Tydzień. I oto jest ostatni tydzień. Byłam taka pod jarana halloweenowym obiektywem... Aż o nim zapomniałam.

To pa
czekajcie na inne zdjęcia!

Pewnie Ci się nie spodobają ale zobacz.

6 komentarze

  1. Super zdjęcia! Lubię takie w klimacie grozy. Mają w sobie coś tajemniczego i inspirującego. ;)
    Pozdrawiam!
    http://geekbsf.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetne zdjęcia! Jak tam Halloween? :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetny pomysłowy świecznik :)
    yolooliwkaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetne zdjęcia, bardzo takie lubię ,bo mają w sobie te COŚ. Fajna ta dynia taka chropowata ^^


    Mój blog ♥

    OdpowiedzUsuń