Co ty tu jescze robisz? Nie musisz tego czytać.

Szukaj na tym blogu

Inspiracjee!/Agata

By października 25, 2015 ,

To już długo nie było inspiracji. Więc wreszcie coś oprócz "moich obiektywów".

Inspiracje bez tematu.Takie mieszane.



 Mam już dosyć szkoły... Lecz jest jeszcze mała nadzieja czyli w czwartek i piatek nie będzie mnie w piekłach nauki.
 Smoke bomb?? Chciałabym to mieć (śliczne zdjęcia!) ale póki co musi mi starczyć mąka.(Zapowiedź mącznego obiektywu-dosłownie).<.<






Takie małe krótkie inspiracje. Zawsze w inspiracjach nie wiem co napisać a w związku z tym że nie wiem co napisać piszę że nie wiem co napisać.^.^
EMMMM...
Koniec.
Hah
Nie 
powyżej inspiracje tygodnia a poniżej piosenka tygodnia.:
Hah
niestety ni ma bo... Słucham w kółko TU.xD
Mała ciekawostka :
Piosenka Tu i  inne piosenki Ewy z płyty W inna(6.11)!!! Są napisane z... Sarsą.Ewa i Sarsa nie pasują.
To 
Koniec
Na 
Serio
Pa

Pewnie Ci się nie spodobają ale zobacz.

4 komentarze

  1. Chyba każdy ma już dosyć nauki.
    ALE: już minęły dwa miesiące szkoły. Jeszcze "tylko" 7 :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Super zdjęcia! Uwielbiam przeglądać najlepsze inspiracje zgromadzone w jednym miejscu. ;)
    Pozdrawiam!
    geekbsf.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Super zdjęcia i świetne inspiracje ^.^
    Obserwuje (jeśli mój blog ci się spodoba to zapraszam do obserwacji)
    damianwawrzusiszyn.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja tak samo wyglądam, jak idę rano do szkoły hahah
    http://themilqaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń