Co ty tu jescze robisz? Nie musisz tego czytać.

Szukaj na tym blogu

Jak udekorować pokój na jesień//Agata

By października 06, 2015 , , ,

To przyszła jesień... Ile razy na tym blogu wam o tym wspominałam? Tysiąc? lub dwa? W każdym razie dziś post o Dekorowaniu pokoju Na jesień.



1.Rzeczy z dworu
Pierwszym sposobem są rzeczy z dworu czyli:
dynie
kasztany 
żołędzie 
kasztany 
liście
Jest ich pełno i właśnie z nimi kojarzy mi się jesień.Zwykle nic nie kosztują(:




(wiem, że część zdjęć już była na tym blogu ale nie chciało mi się robić więcej:( leń!)
2.ŚWIECZKI I LAMPKI


Czyli świecidełka. Chyba nie muszę wam tłumaczyć co to są 'świeczki' a lampki to chodzi mi o takie choinkowe
(;
Więc po prostu zachwycajcie się zdjęciami...


3.DIY
DIY- do it yourself-zrób to sam.
Czyli wyciągasz papier, klej, nożyczki i tworzysz(:
Nie będę wam pokazywać jak i co się robi będą tylko moje dwie propozycje.
Powyżej coś jakby łańcuch na choinkę tylko w jesiennych kolorach?
A poniżej wianek z kartonu i wełny(:
4.Zwykłe ozdoby
tzn. Zwykłe ozdoby, co można kupić wszędzie(:


4.tęczowe  półki?
Pomysł od Li z bloga http://zaprzedanaduszyczka.blogspot.com/
więc żeby nie być chamska to tylko zapraszam.

To koniec.
Macie jakieś pomysły na posty?
Może jakieś inspiracje dotyczące czegoś konkretnego?


Agata

ale bym zjadła żelki
ale bym zjadła żelki

Ale bym zjadła żelki














Pewnie Ci się nie spodobają ale zobacz.

6 komentarze

  1. Czuję się zaszczycona, że o mnie wspomniałaś xD Ładnie Ci wyszły te półki.
    Ja jak na razie mam tylko kasztany w koszyku jako jesienną ozdobę.

    OdpowiedzUsuń
  2. ciekawy blog, masz ciekawe posty i jesteś śliczna, obserwuje, zapraszam na mój, dopiero zaczynam, odwdzięczę się :)
    http://eryeblog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Fajnie że jestem śliczna ale nie mam tu do końca moich zdjęć:-)

      Usuń