Co ty tu jescze robisz? Nie musisz tego czytać.

Szukaj na tym blogu

Jesienno-halloweenowe inspiracje/tapety ///Agata

By października 10, 2015

To witam was w drugiej części tego posta.  Chyba wiecie o co tu chodzi. Tapety i inspiracje związane z  halloween i jesienią. :




JEŚLI chodzi o ten post to o nim nie ma co więcej pisać. 
Więc dziękuję już za prawie 50 obserwatorów i pobijanie rekordów wyświetleń niektórych postów (170 wyświetleń! )
.
Sama nie wiem skąd się bierzecie wiem że cześć z Facebooka ale reszta?
Więc piszcie w komentarzach 
Skąd znacie mojego bloga?
♡ Jakie posty byście chcieli?
☆Jakie posty najbardziej lubicie-Last week, inspiracje, Listy rzeczy, pokojowe i Diy czy inne?

Wiem że to trochę wcześnie na takie pytania ale... hm... JOLo♡☆♧

Uszanujcie też to że piszę z telefonu bo mój laptop... To mój laptop.



Dziś nie ma insporacji na dziś bo cały post to inspracja.
A piosenka to KYGO ♧ Stole the show.

Pewnie Ci się nie spodobają ale zobacz.

4 komentarze

  1. Świetne inspiracje! Aż sobie zapisałam tę tapetę z duchami ^^
    Nie pamiętam jak "odkryłam" tego bloga...
    Najbardziej lubię chyba listy rzeczy... ale w sumie nie wiem.

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetne inspiracje-aż nie mogę się doczekać :)
    yolooliwkaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń