Co ty tu jescze robisz? Nie musisz tego czytać.

Szukaj na tym blogu

jesienno-halloweenowe tapety na telefon//Agata

By października 09, 2015 ,

Witam was w pierwszej części tego posta. Wreszcie się zebrałam i to napisałam.(i zrymowałam!)
Dzisiejszy "post" przedstawia "moje" tapety na telefon. A czemu moje??
-Ponieważ ściągnęłam sobie parę programów do edycji zdjęć na telefonie i tak powstał ten post. 


A więc podziwiajcie, ściągajcie, tapeto-ustawiajcie:





Drugą częścią tego posta będą tapety z internetu a trzecią częścią będzie DIY etui na telefon z użyciem tych tapet... Więc czekajcie(:
Jeśli wam się spodobały i macie te  "cuda" (hihi) Na swoim telefonie dajcie znać(:


I co by tu dalej napisać?
Jutro jadę do Gdańska więc znów "Last week"
Rzeźbiliście kiedyś w Dyni? Ja tak
wczoraj mała upiorna lekko zniszczona dynia stanęła w salonie.^^.^

I ostatnia część tego posta:
Inspiracja dnia:
Mały przedsmak halowinowości??
Halloween u mnie trwa cały miesiąc!

Piosenka dnia:

Jedna z moich ulubionych piosenek... Każdy kto gra w Sims 4 pewnie ją zna ^^
Pa
Pa
PA
Agata


Pewnie Ci się nie spodobają ale zobacz.

8 komentarze

  1. Nigdy nie rzeźbiłam w dyni :/ Ale w tym roku będę, oh yeah!
    A tapety są świetne, najlepsza ta z napisem 'autumn' i trzy dynie :D
    xx

    OdpowiedzUsuń
  2. Mi najbardziej spodobały się tapety z dyniami. Też chyba kiedyś sama robiłam takie halloweenowe tapety, ale teraz jakoś nie czuję tego klimatu, halloweenowych dekoracji itd.
    malinowynotes.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Ten komentarz został usunięty przez administratora bloga.

    OdpowiedzUsuń
  4. kiedyś rzeźbiłam w dyni ale ewidentnie mi to nie wychodziło, hehe :)


    zapraszam do siebie, do komentowania, obserwowania :)
    http://vaasy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Super tapety.
    ps. ja również jestem Niezgodna :)
    Zapraszam do mnie - bo-kazdy-moze.blogspot.com (KLIKNIJ)

    OdpowiedzUsuń
  6. Mi najbardziej podoba się tapeta z dyniami :)
    Obserwujemy?
    fashion--twins.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Urocze tapety, druga najbardziej przypadła mi do gustu :)

    matrelsy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń