Co ty tu jescze robisz? Nie musisz tego czytać.

Szukaj na tym blogu

Last week+mini haul//Agata

By października 04, 2015 , , , ,



No to witam was w kolejnym poście mającym na celu pokazanie wam czego robiłam w ostatnim tygodniu.


Zacznę od najstarszych zdjęć:
Oto Imbirek kot-bohater tego bloga musiał zrobić coś bohaterskiego czyli wejść na? To coś na którym remontują mi balkon?


Kolejne zdjęcie dziesięciu złotych które wypadło z zeszytu podczas nauki... Jeej!


Teraz czas na piątek! Łuu! Weekend!Powyżej zdjęcie ciastek.
Weekend:
W piątek po szkole pojechałam do cioci, gdzie piekłam ciastka z paro letnią kuzynką. Tak to jej ręka powyżej.
A w sobotę byłam w matarni. W Gdańsku. Po raz kolejny.
I z tego powodu muszę wam się pochwalić tym co kupiłam.A kupiłam mało. Ale ważne żeby wam się pochwalić.


Powyżej buty na zimę z H&M, A poniżej książka, którą bardzo chciałam kupić. Więc mam!

Tak właściwie kupiłam jeszcze więcej rzeczy z Ikei ale planuję zrobić wam post o pokoju(;
 Czas na niedzielę czyli dziś. Wstałam późno  ale nie zmarnowałam kompletnie tego dnia.Poszłam z mamą do miasta pozbierać kasztany.
Potem kupiłam sobie dynie. Ale uwielbiam dynie.!





Tak właściwie to koniec posta.
Jakie macie życzenia na posty?
O! i dziękuje za prawie 50 obs. i prawie 2 tys, wyświetleń!
No i znów ja.Nie Nastka...Grr..

Pewnie Ci się nie spodobają ale zobacz.

4 komentarze

  1. Świetne buty *-* I ciastkaaaaaa!

    OdpowiedzUsuń
  2. Ładne buty :)
    zapraszam:
    varieganted.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Gratuluje wyników! :D
    buziaki. zapraszam do mnie :)

    OdpowiedzUsuń