Co ty tu jescze robisz? Nie musisz tego czytać.

Szukaj na tym blogu

Pociągi i mgła!!-W moim obiektywie+{EF}//Aagata

By października 21, 2015 ,

Heeejooo! Udało się ! Przegrałam tę zdjęcia. Kolejny mój obiektyw i milion zdjęć w temacie Mgły i starych pociągów. I coś specjalnego czyli "TU"



No to mogę już pisać to co chcę^^
{EF}
czyli skrót EWA FARNA.
 ♥
Tu
Czyli jej nowa piosenka. Która strasznie się mi spodobała. Aż tak bardzo, że znalazła swój mały kącik na tym blogu.
Więc posłuchajcie tego Tu i teraz:


A jeszcze piękniejsze jest to poniżej!:



Okey... Przejdźmy do Obiektywu!!!
W związku z tym, że 15 min od mojego taty jest muzeum kolejnictwa to wcale tam nie poszłam. Pewni ludzie od muzeum kolejnictwa z tego co mi się wydaję nie chcieli mieć tam brzydkich pociągów ale też  nie chcieli ich wyrzucać. Więc postawili je przed moim domem. Okey 2 min od mojego domu. 
Mój kuzyn miał już pomysł by je pomalować farbkami plakatowymi^^
A teraz zdjęcia:::





Na zdjęcia wybrałam się w mglisty, deszczowy i szary dzień. Chociaż tego nie planowałam dało   to zdjęciom fajny efekt*.*
Może nie każdemu podobają się tego typu zdjęcia ale mi tak^^
Niektóre zdjęcia są też ciemne{specjalnie}











Bonus! Zdjęcia ze wczoraj!!!!



I NAJLEPSZEGO DNIA JABŁKA!!!
Jeśli nie rozumiecie to zapraszam.
Inspiracj/e dnia


Pomysł na dziś: (nowe! :o)
Zjeść jabłka oglądając królewnę śnieżkę♥
Piosenka dnia:
TU.




TO PAPA



Pewnie Ci się nie spodobają ale zobacz.

13 komentarze

  1. Świetne zdjęcia, klimatyczne ^^

    A japka som sóper. I kropka XD

    OdpowiedzUsuń
  2. Ekstra zdjęcia!
    OO Ewa Farna!

    http://want-cant-must.blogspot.com/2015/10/nice.html
    poklikasz w linki w ostatnim poście?

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetne zdjęcia! Uwielbiam taki szary jesienny klimat, ale ten pełny kolorów jest równie wspaniały :) /M

    Dwie Perspektywy Blog

    OdpowiedzUsuń
  4. Cudowne zdjęcia ♥ Jakie sprzętu używasz? :)

    Zapraszam :) http://artisanima.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Uwielbiam tego typu fotografie. Pociągi są niezwykle fotogeniczne, no i ten industrialny klimat... ah! :D
    Swoją drogą - zmień czcionkę, bo tej (zawijasy) nie da się czytać. :(
    bo-kocham-czytac.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie wiem jak to się stało... Pewnie coś pomylilam

      Usuń
  6. Bardzo ładne zdjęcia, chcesz być fotografem? Idealnie ci to wychodzi!
    http://gabstylee.blogspot.com/

    Zobserwowałam, mam nafzieje że ty mnie też zaobserwujesz :D

    OdpowiedzUsuń