Co ty tu jescze robisz? Nie musisz tego czytać.

Szukaj na tym blogu

Podsumowanie miesiąca-muzyka,filmy,książki lista rzeczy...>?Agata

By listopada 02, 2015 ,

HEEEEJ! Miesiąc się skończył. Czyli dziś znowu nowy post nawiązujący do tego >>Tego. Czyli podsumowanie tego co było tam.(to zdanie miało sens).
..




To zaczynamy od małego "wyzwania" wymyślonego przez mnie, którego się podjęłam czyli do każdego posta miała i była inspiracja dnia i piosenka dnia.
Po części się udało. Może nie  w każdym poście ale to co było zbierzemy tuu:
Muzyka:
Little Mix Black magic


Stole the show

Lolo hit and run

-Imagine dragons On top of the world

Lorde team

Ewa Farna Tu

Heroes we could be


A teraz inspiracje dni:
Trochę się zdziwiłam, że tak mało tego wyszło  ale pewnie część ominęłam:

A teraz książki i filmy czyli WASZE KATEGORIE:
Jeśli chodzi o filmy to mało co oglądałam więc... Chyba nic nie oglądałam mogę wam polecić Avatara! Pandora Navi psychofaza na Avatara no co?? xd dziwne tobardzooo dziwne.

A książki to skończyłam czytać "Wierną" i wam jej nie polecę_>_> Żartuję polecam całą trylogię Niezgodna.(może z wyjątkiem Wiernej)
Teraz czytam "Akademię dobra i zła- Świat bez książąt). I póki co polecam.


Podsumowanie wyzwania:

  1. Oszczędzać-Dosyć dużo wydałam. Wyzwanie again.
  2. Świętować te tamte święta. Po części.
  3. Mieć porządek-Noo.. Tak w 89%
  4. Jeżdżenie na desce-100%
  5. Spać dłużej? 40%
  6. Wchody i zachody. Tak i nie. Zachody tak. Nawet był post(::
  7. Czytać-85%
Heeemmmm... To tyle. Taki chyba dosyć krótki post. Ale długi:?
To pa i czekajcie na nowe dziwne święta i listę  rzeczy!

PA.

Pewnie Ci się nie spodobają ale zobacz.

3 komentarze

  1. Czekam na nowe dziwne święta xD
    A tak w ogóle to nigdy nie oglądałam Avatara. Serio.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niestety mało dziwno świętny ten Listopada. O i masz u mnie minusa ➖➖ Ja mam avatara na ściankach! I to jest trochę dziwne...

      Usuń
  2. Nigdy nie oglądała Avatara mimo, że wiele osób mnie namawiało. xD Jakoś tak wyszło, ale może się skusze i oglądne :)
    z Niezgodną zgodzę się w 100% UWIELBIAM tą książke...trylogie.
    Świetny post.

    http://virutite.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń