Co ty tu jescze robisz? Nie musisz tego czytać.

Szukaj na tym blogu

W moim obiektywie: deska, fishskateboard♥/Agata

By października 19, 2015 ,

 Łuuu! Ten post miesiąc temu (równo) miała zrobić Nastka... Ale e, tam! 
Witam was w obiektywie z deskami!


Coś czuję że umrzecie z nadmiaru zdjęć :P
Oto 444 zdjęcia jeszcze z moich urodzin::







Tak właściwie miał to być post DUŻO kreTYWNIEJszy. Zdjęcia pociągów we mgle i kropli deszczu na roślinach?? Ładnie brzmi ^^ Ale jestem zbyt leniwa by zgrać te zdjęcia. Więc nacieszcie się tym!
Pocieszeniem jest to że zdjęcia pociągów we mgle za 2 dni jak dobrze pójdzie. Az zdjęcia zachodów słońca za 4 dni jak dobrze pójdzie1.JEEEJ
Inspiracja tygodnia:

piosenka tygodnia:


Heroes we could be



Papapapa
Agasta






Pewnie Ci się nie spodobają ale zobacz.

9 komentarze

  1. Super post i fajne zdjecia :) Masz śliczne włosy :)
    A Natalka chyba się nie obrazi, jak zrobiłaś za nią posta :D
    Zapraszam do mnie - bo-kazdy-moze.blogspot.com (KLIKNIJ)

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie natalka tylko Anastazja;-) ją się prędzej obraże!
    Włosy też nie moje -.- A szkoda

    OdpowiedzUsuń
  3. E tam, może nie ma żadnym zachodów słońca i pociągów we mgle, ale i tak świetne zdjęcia c:

    OdpowiedzUsuń
  4. Super zdjęcia, bo tematyka mi odpowiada w 100%!:)

    Pozdrawiam! ♥
    moja Personalna Galaktyka Absurdu

    OdpowiedzUsuń
  5. Ciekawe fotki :)
    http://sapphireblog1.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Fajne zdjęcia :)
    http://littlelayabout.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetny blog :)

    Obserwuje i liczę na to, że tobie również spodoba się mój blog i zrobisz to samo :)

    maarzycieelka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Po obejrzeniu filmu Wielmożnego Igora miałam ogromną fazę na fiszki- niestety, do zakupu nigdy nie doszło :D
    /Agrafka
    you-always-be.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń