Co ty tu jescze robisz? Nie musisz tego czytać.

Szukaj na tym blogu

W moim obiektywie świeczka i Last week//aAGTATA

By października 12, 2015 , ,

Cześć! 
Czy to minus czy plus, że wpycham dwa posty do jednego
?
Myślę,że mam za mało zdjęć więc tak robię(:
Dziś Last week i... i... Nowa seria na blogu czyli "W moim obiektywie". W moim obiektywie czyli zdjęcia.
 W sensie że moje.(<<<< Tam prze,że nie chciało mi się postawić przecinka ale to pisać już mi się chcę(:)
Last week:
Czyli małe podsumowanie tygodnia. Szczerze... To zdjęcia nie są tylko z tego dnia:
Bańki!



 Mój kot igra z losem na 3 piętrze balkonu(:



Pomysł! Idea!
Oto ulubieniec tygodnia czyli... The best czekolada ever! Czyli Milka z miętą.
Jeśli ktoś wie ktoś nie wie kursuje od mamy do taty:
W weekend byłam u taty i oto zdjęcia:
Pierwsze lampki!!



Kolejny  ulubieniec czyli ciepła kurtka!


Dziady! Jestę aniołkię!

I "mój pokój" w Gdańsku.
Wiem bardzo zapełniony.

W moim obiektywie planuje zrobić
-Halloween
-Dzień jabłka
-wschody i zachody 
Czyli część rzeczy z TEJ listy<<.
A więc W moim obiektywie-świeczka:
Podobne to jest do tego posta.






Zdjęcia nie są jakieś super, super ale obiecuję, że kolejne "W moim obiektywie będą lepsze.
To tyle na dzisiejszy post.
pa
pa
pa
pa
pa
pa
pa
Agata

Pewnie Ci się nie spodobają ale zobacz.

7 komentarze

  1. Bardzo fajne zdjęcia!:) Ta czekolada jest mega:)
    Pozdrawiam

    puszczykowsky.pl

    OdpowiedzUsuń
  2. No właśnie są super *-*
    Kot, świeczka & lampki najlepsze!
    A tej Milki nigdy nie jadłam :c

    OdpowiedzUsuń
  3. Ta czekolada mi jakoś mega nie smakuje :/ Kot słit *^* Jak zrobiłaś zdjęcia tej świeczki? Są fantastyczne ♥

    http://smiletoolivia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Śliczne zdjęcia,chociaż wydaję mi się że w większym rozmiarze wyglądały by lepiej.Słodki kotek :)
    http://royal-girll.blogspot.com/2015/10/snow.html

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo efektowna zabawa światłem i ogniem :)

    Serdecznie zapraszam do mnie:

    agatakphotography.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Ten komentarz został usunięty przez administratora bloga.

    OdpowiedzUsuń
  7. Ciekawy i przejrzysty blog.
    Życzę Ci powodzenia w dalszym blogowaniu. :-)
    Pozdrawiam. :-P
    www.monaries.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń