Co ty tu jescze robisz? Nie musisz tego czytać.

Szukaj na tym blogu

Wyzwanie= coś nowego cz.2//Agata

By października 14, 2015 , ,


.

W związku z tym że ostatni post dotyczący  tego
Nacieszył się dużą popularnością postanowiłam zrobić po raz kolejny coś takiego.  Tym razem będzie inaczej:
Oto pełno zdjęć z neta dotyczące "czelendżów", które wam pokaże ale NIE zrealizuje. Po prostu : inspiracje przeznaczone dla was♡


Co jeszcze?? Niedługo nowy pokojowy post bo ten to bije rekordy popularności. 

  • Jest jedno wyzwanie rysownicze całkiem u góry i jest to chyba jedyne, które zrealizuje. Może nawet pokażę wam część moich pięknych sztuk.


  •  Są trzy wyzwania fotograficzne jedno po angielsku drugie po polsku zrobione przez mnie!



Kolejne wyzwanie z tego bloga.

  • Wyzwanie książkowe dla maniaków czytania(: Ja chyba aż taka nie jestem.

W ostatnim poście zapomniałam o tym ale dziś...
Inspiracja tygodnia:
Piosenka tygodnia:





PA
PA
PA
AGATA
zjadłabym to coś z inspiracji
zjadłabym to coś z inspiracji
zjadłabym to coś z inspiracji

Pewnie Ci się nie spodobają ale zobacz.

5 komentarze

  1. Też bym zjadła to coś ^^
    Rany, te wyzwania są świetnym pomysłem. Chyba muszę się wreszcie zmotywować i jakieś podjąć. Najlepiej rysownicze.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak... fotograficzne próbowałam ale nici....to spróbuję rysownicze... chociaż pewnie zrobię wszystko w 5 dni:-)

      Usuń
  2. Fotograficzne wyzwania mi się bardzo podobają ^^ coś dla mnie.
    Kocham little mix
    Świetny blog

    Zapraszam do mnie:

    http://virutite.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetne challenge! Na pewno skorzystam :D
    Pozdrawiam :*
    wkomenda.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. o mniam to ,musi być pyszne! :)
    http://healthy-beauty-lifestyle.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń