Co ty tu jescze robisz? Nie musisz tego czytać.

Szukaj na tym blogu

Wyzwanie=coś nowego/Agata

By października 07, 2015 ,

Witam was was w poście o... wyzwaniu. Nie będę tu się rozpisywać wspomnę tylko o tym że stawiam przed sobą  wyzwanie z bloga:
StyleDigger
Pod koniec miesiąca będzie podsumowanie. Pierwsze czter rzeczy 'ściągne' od StyleDigger a resztę napiszę sama(:








1. idź do pracy, szkoły, na spacer z dzieckiem czy z psem zupełnie inną drogą, taką którą jeszcze nie szłaś
2.Zdobądź nową umiejętność.
3.Idź do sklepu lub second handu i przymierz coś, czego normalnie w ogóle nie wzięłabyś pod uwagę, idąc do przymierzalni. 
4.Podczas zakupów w sklepie spożywczym wybierz produkt, którego nigdy nie kupujesz i przygotuj jakąś potrawę z jego udziałem.
Moje:
5.Poćwicz to co lubisz robić- Sport, fotografia, rysowanie? Poświęć na to 40 min(:
6.Czytaj dużo. Przeczytaj dziś więcej niż normalnie(:
7.Śpij dłużej niż zwykle.
8.Upiecz coś!
9.Zmień coś w swoim pokoju.
10.Poświęc więcej czasu swojemu pupilowi/jak masz(:

To tyle chyba nie jestem na tyle kreatywna by wymyśleć wszystko na 30 dni lecz na internecie jest pełno tego typu rzeczy (:
O! I jeśli robicie coś podobnego u siebie to linki(: i możecie dorzucić coś do tej listy w komentarzu to postaram się dopisać(:
Zaczynamy od jutra(;


A teraz coś nowego czyli postaram się do każdego posta dodawać coś takiego:
Piosenka na dziś:


Inspiracja na dziś:















Pa
Pa

Agata
Ale bym zjadła czekoladę
Ale bym zjadła czekoladę
Ale bym zjadła czekoladę



Pewnie Ci się nie spodobają ale zobacz.

7 komentarze

  1. Świetny pomysł z tym wyzwaniem! Dzisiaj nie było mnie w szkole, więc akurat zrobiłam dwie rzeczy z listy (dłużej spać i dużo czytać ^^)
    P.S. Nastka w ogóle żyje? xD

    OdpowiedzUsuń
  2. Chyba rezygnuje z blogowania :-) :-(

    OdpowiedzUsuń
  3. Z czytaniem już zaliczyłam (dziękuję ci chorobo ^^)
    Świetny pomysł na post ;3
    Pozdrawiam! :D
    Mój blog - klik ^^

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetny pomysł! Post bardzo interesujący.
    Piękny wygląd bloga
    Pozdrawiam Zuzia
    zuzannnab.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Brdzo ciekawy post ;) http://themessofbookie.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Serdecznie zapraszam do mnie:

    agatakphotography.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń