Co ty tu jescze robisz? Nie musisz tego czytać.

Szukaj na tym blogu

Białystok-Last week.

By listopada 12, 2015 , , ,

Hej! Last week z Białegostoku a byłam tam 3 tygodnie temu?? No cóż...  Nie będzie to Last week z dokładnie Białegostoku ale z ogólnego wyjazdu "tam".
Większość zdjęć będzie z zamku krzyżackiego do, którego wjechaliśmy podczas jazdy. I jeśli chodzi o Kotełka... To wydaję mi się, że podoba wam się może komentarzy nie ma nie wiadomo ile ale wyświetlenia od godziny 22 do 9:00 rano... Pobiły chyba rekord(:


Droga :
 
Zacznę od zdjęć z tego "zamku".
 A tego kotka(kotkę) spotkałam na wieży zamkowej. Polował na gołębie. Prawie nie spadł(:

 WIDOKI!
 BRUDNE OKNO!
Jak ja kocham to zdjęcie!


♥♣♥♥♥♣♥♥♥♣♥♥♥♣♥♥♥♣♥♥♥♣♥♥♥♣♥♥♥♣♥♥♥♣♥♥♥♣♥♥♥♣♥♥♥♣♥♥♥♣♥♥♥
_______________________________________________________________________________________________________
A teraz zdjęcia z samego Białegostoku.
Raz wieczorem po prostu pojechaliśmy do Białego.
:::
Tego dnia byliśmy właśnie wieczorem na lodach, w pizza hut i na rynku(:

Deska!
Przenieśmy się do 31.10.-Halloween. (NIE)stety? nie chodziłam po domach. Pojechałam z tatą i kuzynem do "logic room" w Białymstoku i na basen(:

Oto film, który chciałam obejrzeć ale laptop mi nie pozwolił. Zgadujcie ;)
Droga powrotna:













+bONUS! Zachody słońca podordze!
To parapapapa!

Pewnie Ci się nie spodobają ale zobacz.

10 komentarze

  1. Piękne miejsce, będę musiała je kiedyś odwiedzić. Również lubię robić zdjęcia kotom, które spotkam gdzieś po drodze. ;)
    Pozdrawiam!
    http://geekbsf.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetne zdjęcia. W ogóle fajne zdjęcia, no i kotek najlepszy. Serio nazywają cię Szkielet? Obserwujemy?
    U mnie nowy post z 2 rozdziałem mojego opowiadania i fotkami

    http://odbicie-lustra.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Przepiękne zachody !!! :)

    Serdecznie zapraszam do mnie:

    agatakphotography.blogspot.com

    < mały konkurs >

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja nigdy nie byłam w Białymstoku ;)

    http://londonkidx.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Przepiękne zdjęcia , masz świetną perspektywę zwłaszcza jeśli chodzi o krajobraz ! :D Pięknie

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetne zdjęcia.
    Co to za książka, bo nie widać całego tytułu?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To jest kololowanka
      "Wyspy"- Anita Graboś

      Usuń