Co ty tu jescze robisz? Nie musisz tego czytać.

Szukaj na tym blogu

Inna, co jest?, spontaniczny post?+ last days.

By listopada 07, 2015 ,

Wow. Chyba pierwszy tak Bardzo Nie planowany post... Znaczne od tego że nie mam laptopa i do końca tygodnia mieć nie będę .(????)
_______________________________________________________________
 Nie. Zacznę od kompletnego zmienienia treści?!POsta.
Czyli czcionka z początku jest z przed dwóch dni. Ta czcionka z dzisiaj jest z dzisiaj. 
Nie wiem od czego zacząć.
Tak jakoś dziwnie jest ostatnio.Karetka, pogotowie?!
I nie napiszę czemu. Tak jakoś :( :) ( :(:(:(:(:()
ŁIŁUŁIŁU Całym zamysłem i natchnieniem do tego jest. Ewa. Farna. Inna.


_____________________________________________________________________________________________

:)<<<----Nieśmiały uśmiech. Płyta jest głównie z jej starych piosenek przerobionych akustyczno-jazzowo. No i parę tygodni i koncert! ♥
 Czyli nowa płyta. Sobie siedzę w pokoju. A tu Ewy nowa płyta.:)
Oto skład płyty:

___________________________________________________________________________________________________________
1.Tajna Misja
2.Cicho
3.Śmiej się
4.Lalalaj
5. Ewakuacja
6.Poradnik dla początkujących!! ♥♥♥
7.Nie przegap
8.Bez Łez
9.Znak
I piosenki nowe(nie przerobione)
1. Tu
2. Niekoniecznie
3.Na ostrzu
4. W silnych ramionach 




_________________________________________________________________________________________________________
! Reszta posta to zdjęcia z ostatnich paru dni. Nie robię od razu Last week+a z Białegostoku. Ale naszczęście jakoś się pozbierałam by zrobić tego posta.







                             
Inspiracja tygodnia:
Piosenki tygodnia:
To cała płyta!♥

Pewnie Ci się nie spodobają ale zobacz.

17 komentarze

  1. Ja akurat jej nie lubię. Nie przemawia do mnie jej osoba, ani muzyka.

    Pozdrawiam,
    INKarnacje.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja nie przepadam za Ewą Farną i jej piosenkami no może z wyjątkiem '' Cicho '', bo tą piosenkę lubię sobie śpiewac :D
    /Liseł
    NASZ BLOG - KLIK

    OdpowiedzUsuń
  3. Zdjęcie z benzyną takie tumblrowskie ^^
    Nie słucham za bardzo jej muzyki, ale dobrze wiedzieć, może poszukam c:

    OdpowiedzUsuń
  4. Piosenka Tu z nowej płyty jest boska! <3
    Super wpis! Dziekuje za komentarz u mnie !
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  5. Czasem posłucham ;)
    Zapraszam do mnie, co powiesz na wspólną obserwację? :)

    veronicalucy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Zostałaś nominowana do The awsome food award
    nominacja na zorzy porannej
    Pozdrawiam
    Randaksela

    OdpowiedzUsuń
  7. Zdjęcie z tą plamą benzyny jest genialne. Trochę rozmazane, ale i tak genialne c:

    OdpowiedzUsuń

  8. Bardzo fajny post, lubie czytać takie wpisy :3
    z ciekawośći przejrzałam kilka poprzednich postów i też są świetne <3
    śliczny design bloga (zazdroszczę)
    Czekam na kolejny post.
    Mój blog - klik ♥

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja uwielbiam Ewę<33,właśnie nie dawno byłam na jej koncercie,ma niesamowitą skale,i potrafi na scenie dać wielkiego czadu!
    Fajny post :).
    Zapraszam na nasz blog :).
    Jeśli ci się spodobał,zaobserwuj,a my z miłą chęcią się odwdzięczymy :).
    fashion--twins.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wasz blog jest otwarty tylko dla zaproszonych :-) :-(

      Usuń