Co ty tu jescze robisz? Nie musisz tego czytać.

Szukaj na tym blogu

Kotełek na choince.-Nowa świąteczna seria blogowa!

By listopada 29, 2015

No to dotrwaliście my do tego momentu gdy pojawi się już drugi kotełek. Specjalny świąteczny kotełek. Będzie ciut dużo inny od kotełka w liściach. Kotełek na choince będzie do 29.12.2015 roku. Kotełek w liściach był do czasu pierwszego śniegu u mnie. I był!


To tak. Szybko omówimy tego kotełka i pokażę wam kategorie.
Ten kotełek będzie 2 Razy w tygodniu. W niedziele i wtorki. 
Jeśli myślicie, że za szybko robię coś, cokolwiek świątecznego to PS. Dziś pierwsza niedziela adwentu :3
Kategorie:
1.Kotełkowo-świąteczne zajęcie- Ustrójcie dom! Tak według mnie pierwsza niedziela to odpowiedni czas.


2.Świąteczna piosenka

3.Świąteczny film
List do M2. Byłam ostatnio na nim w kinie z koleżankami. Film podobno pobił rekord kupna biletów pierwszego dnia premiery :o!
Film naprawdę dobry. Polecam:)

4.Świąteczna dekoracja
Jest to takie cuś z internetu. W następnym kotełku pokażę wam już "moją dekorację".

5. Świąteczny pomysł
--------------------------------- 6.Świąteczna tradycja
Oczywiście dziwna tradycja. Jeśli macie jakieś pomysły to piszcie w komentarzach.
7.Inspiracja(świąteczna).

8.Miejsce Starówka w Gdańsku! Niedługo będzie już ustrojona. Pamiętam, że rok temu było tam CUDOWNIE! Ślicznie tak właściwie, kiedy to czytacie (29.11) to wczoraj jadę na starówkę ;) Znaczy piszę to parę minut przed wyjazdem...

9.Link- www.twojediy.pl - Na pewno będzie dużo świątecznych rzeczy.
10.Wasz blog- Podawajcie swoje blogi w  komentarzach!
11.Jedzenie-Pewnie pomyślicie, że pierniczki. BUM! Jednak nie. Będzie to mleko ale ja mleka jako mleka nie lubię więc jest to mleko z miodem lub czekoladą(: Jeśli nie wiecie o co chodzi to:


  1. Grzejesz mleko by było gorące
  2. Dodajesz miód lub białą czekoladę
Gotowe!
12.Ulubiona rzecz.
wINNA-Ewa Farna. Płyta, która 2 dni temu przyszła...  Wiem... wiem... Już o niej pisałam ale... Jest mega!


_____________________________________________________________
To tyle w dzisiejszym kotełku!
Do zobaczenia we wtorek!
Podobał wam się??
Macie jakieś pomysły do kotełka?

Pewnie Ci się nie spodobają ale zobacz.

12 komentarze

  1. Bardzo fajna seria :). Oglądałam "Listy do M2" świetny film. Pozdrawiam!

    lublins.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Super seria! Miałam iść na ten film i w końcu nie poszłam :C
    http://gabstylee.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Świąteczny film to rzecz absolutnie obowiązkowa, w moim przypadku jak co roku z resztą będzie to klasyka klasyków - "To właśnie miłość" Chociaż myślę, że na drugą część "Listów do M" też się wybiorę do kina :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetny blog

    Zapraszam do siebie
    http://mikaart-m.blogspot.co.uk/

    OdpowiedzUsuń
  5. "Wczoraj jadę na starówkę" XDD Czemu tak mnie to bawi?
    Pomysł na serie bardzo dobry, w sumie nie uważam, że a wcześnie. Jest akurat.
    P.S. Czy tylko u mnie nie było śniegu?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. U mnie był raz. Akurat w dniu kiedy miał być kotełek w liściach... :-D

      Usuń
  6. Ciekawa seria :3
    "Listy do M" jakoś niespecjalnie mnie przyciągają, ale kto wie... :3

    http://whitesnuff.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Fajne rzeczy. Ja na pewno będę na starówce w Wawie ;).
    http://modoemi.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Ah, uwielbiam ozdoby i świąteczne filmy! <3

    nowy post! zapraszam!
    MÓJ BLOG-KLIIK
    KANAŁ NA YT, dopiero zaczynam- KLIIK

    OdpowiedzUsuń
  9. Musze w końcu zobaczyć Listy do M2;)

    Zapraszam:
    unnormall.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Listy do M2 były przeurocze, a wersja Margaret świątecznej piosenki moim zdaniem dostaje dużego plusa ;)

    Pozdrowionka,
    Smiley
    https://www.facebook.com/SmileyProjectPL/

    OdpowiedzUsuń