Co ty tu jescze robisz? Nie musisz tego czytać.

Szukaj na tym blogu

Lista rzeczy, dziwne święta, wish-list...-Listopad

By listopada 04, 2015 , ,

Heej! 
Już drugi taki post. Mam nadzieję,że spodoba się wam tak bardzo jak ostatni(; --Dziś - święta (już mnie dziwne) :( , i Lista rzeczy. Resztę poprzednich "kategorii" wcisnęłam do Podsumowanie miesiąca. Bonusem będzie wishlista (lista marzeń! Hah rzeczy,  którem chcem)?.


 




To zacznę od... Dziwne święta
Dosyć smutną wiadomością jest brak dziwnych świąt. Jedynie w miarę normalne. Ale jak została ta kategoria nazwana tak została...
1 LISTOPADA-WSZYSTKICH ŚWIĘTYCH
        
11 LISTOPADA-ŚWIĘTO NIEPODLEGŁOŚCI
      
16 LISTOPADA-ŚWIĘTO TOLERANCJI
Święto guzika -16
      
21 LISTOPADA-DZIEŃ TELEWIZJII!!!
              
25 LISTOPADA-DZIEŃ MISIA 
26 LISTOPADA DZIEŃ CIASTA





29  LISTOPADA-ANDŻEJKI










To tyle z dziwnych-nie dziwnych świąt. Czas na...
                                                           
Lista rzeczy:
1.Gotować-piec. Według mnie listopad to idealny czas na pieczenie ii gotowanie. Pierniczki i Ciasteczkaa!


2.Częściej spotykać się z Nastką(bff). Bo szkoła zabiera nam czas :(
                                                

 3.Oszczędzać(again)
                                               
4.Zbudować domek dla kota (xd)
                                                      

                                                                                                                                                                                                                                


Taak...
                                                                                                                                 
WISHLISTA:
Nowa kategoria czyli lista rzeczy które chciałabym mieć/kupić.
1. WiINNA -Nowa płyta Ewy Farnej-acoustic! Jadę na koncert! Radujmy się!
Premiera 6-listopada.o! I jaką czcionkę się lepiej czyta tą czy tą większą??
                                                                                                  

2.Koszula w kratę♥

3.Akademia dobra i zła III



To tyle...!
łuu !
Witamy październik!  Ej  pomyliłam się ...
listopad!!!


Pewnie Ci się nie spodobają ale zobacz.

4 komentarze

  1. O, dzień misia w moje imieniny, jak miło. :D Bardzo fajny i pomysłowy post!
    Pozdrawiam. ;)
    http://geekbsf.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Dzień ciasta to dzień dla mnie ^^
    Koszule w kratę są super!
    A jak dla mnie duża czcionka lepsza. Przynajmniej z telefonu xD

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie wiedziałam, że jest święto guzik, ahaha XD
    Świetny post :D
    Kocham piec ciasteczka <3
    justsayhei.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń