Co ty tu jescze robisz? Nie musisz tego czytać.

Szukaj na tym blogu

Memory box & Scrap book.

By listopada 27, 2015 ,

Po tytule pewnie trudno stwierdzić o czym będzie post. Bo kto jeszcze zbiera pamiątki? Wywołuje zdjęcia i robi "albumy".
Memory box- białe pudełko z IKEI na górnej szafce. A w nim...
No i taki mój albumik. O tym będzie post.




__________________________________________________________
Więc zacznę od scrapbooka- Dla mnie (przynajmniej dla mnie) Jest to taki zeszycik w, którym wklejam zdjęcia i różne pamiątki i pięknie ozdabiam itd:


Mało kto chyba w ogóle jeszcze wywołuje zdjęcia i coś, cokolwiek z nimi robi. No oczywiście z wyjątkiem mnie (:

 

Memory box- Czyli białe pudełeczko z IKEI na najwyższej półce a w nim... A w nim WSZYSTKO. Bilety do kina, bilety na autobus, listy, karteczki, flagi, mapy,muszelki, piasek, cukier, papierki po gumach, srebrne liście z jakiejś folii. Od (prawie) 2 lat mam takie cuś. I zwykle, kiedy gdzieś wyjeżdżam myślę o tym aby coś ze sobą zabrać. Tak na pamiątkę. ________________________________________________________
Pierwsze zdjęcia części zawartości mojego memory box to mapy z Disneylandu. Byłam tam w wakacje 2014. I było cudownie!
 Najgorsza kolejka ever. Nie dość, że stoisz godzinę by na nią wejść to jest za szybka. Jakimś cudem tata mnie na nią namówił. Niestety.
 A oto najlepsza kolejka w Disneylandzie. Sprężynkowy piesek z Toy Story, który jedzie w kółko! :3
To plan całego pierwszego Disneylandu a poniżej "drugiego".
Drugą częścią zdjęć będzie wszystko i nic. -.~
To poniżej muszelki z ... Londynu i od mojego taty gdzieś  skądś. No i wosk, który "topiła"z Nastką  (bff) (oczywiście nie w Andrzejki) a zamiast wlewać powolutku to wlewałyśmy całe świeczki.
Tutaj wcześniej wspomniane rzeczy ^^^.
Muszelki, które kiedy byłam mała obsesyjnie zbierałam. A teraz bardzo nie chcę ich wyrzucać więc mam parę dużo większych pudełeczek.

Specjalne miejsce na pamiątki z Grecji w której byłam (jeszcze) w tym roku. :3
 To cuś z hotelu nosiłam (miałam w planach nosić do końca roku) nosiłam całe wakacje ... Dopóki się nie zerwało :(
 A tu mapa z Rodos na siatce. Jak widać dla mnie nawet siatka czy cukier może być pamiątką(:

 Ogłoszenia parafialne:
W tą niedzielę nowy kotełek!!!!
I sorki za tak bardzo dużą przerwę na blogu. Dosyć długo się zbierałam ze wszystkim w tym tygodniu: zrobić zdjęcia,  zedytować zdjęcia, zaplanować kotełka, nauka na keyboardzie.... I planowanie Last weeka. Ogólnie  strasznie dużo się w tym tygodniu działo. I DZIAĆ BĘDZIE!.Więc czekajcie na Last weeka, kotełka i już niedługo posty świąteczne c:


_________________________________________________________
Papapa!
Jakie zdjęcie najlepsze?

Pewnie Ci się nie spodobają ale zobacz.

13 komentarze

  1. Myślałam, że wywoływanie zdjęć nadal jest popularne. Teraz dużo osób wiesza je na ścianach. Ja akurat mam kilka albumów i ogromne pudło z równymi pamiątkami, w tym bilety do kina. ;)
    Pozdrawiam!
    http://geekbsf.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Sama nie wiem. Z mojego otoczenia raczej nikt nie wywołuje zdjęć... :-)

      Usuń
  2. Dużą przerwę? Piszesz znacznie częściej niż ja.

    Ja też bardzo lubię zbierać pamiątki, ale zbieranie każdego papierka po cukierkach byłoby wyczerpujące XD

    OdpowiedzUsuń
  3. Też ostatnio zaczęłam zbierać różne rzeczy, jednak na razie leżą na wierzchu, bo nie mam gdzie schować. :P

    Outsider's eyes, zapraszam! :)
    ROZDANIE, matowa paleta :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Sama kolekcjonuję jakieś bilety z podróży, kartki itp. chyba czas pomyśleć nad takim pudełkiem wspomnień ! ;)

    www.horenxi.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo dobry wpis , też zbieram dużo rzeczy :) obserwuję i Zapraszam do mnie   Instagram : michura_kaka Snapchat : michurakaka Blog : http://michurakaka99.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Kurczę muszę sobie taki scrapbook założyć bez dwóch zdań :3

    OdpowiedzUsuń
  7. Też mam takie pudełko ;D

    Zapraszam :
    unnormall.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetne miejsce na przechowywanie pamiątek. Zainspirowałaś mnie do stworzenia czegoś podobnego :)
    Mój blog- zapraszam

    OdpowiedzUsuń
  9. Też od zawsze chciałam wziąć się za coś takiego,ale zawsze jakoś zapomniałam :(
    Przy najbliższej okazji zakupię takie pudełko :)
    yolooliwkaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Większość z nas ma gdzieś takie pudło, szufladę, cokolwiek, gdzie przechowuje z pozoru mało wartościowe, ale jakże ważne dla nas pierdółki. Szacun, że chciało Ci się ozdabiać wszystko, a nie tylko wrzucić do pudła :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Jakie okropne zdjęcia i słaba edycja...

    OdpowiedzUsuń