Co ty tu jescze robisz? Nie musisz tego czytać.

Szukaj na tym blogu

Moja sobota w Gif-ie czyli Last day.

By listopada 22, 2015 ,

Moja Sobota w Gif-ie.
Hej! Dziś post trochę inny(: Sobota w Gif-ie i w obrazkach (poniżej). Czyli krótko(lub długo) opiszę wam moją sobotę. Tak szczerze nie robiłam nic ciekawego.
Może nawet zacznę taką serię Weekend w Gif-ie?

Dla leniwych zdjęcia:

Zacznijmy od rana. Sorry południa. W końcu o tej godzinie się wstaję w soboty?
Rano: śniadanie i BUM! Godzina 13:00. Potem robiłam to i tamto i BUM! Godzina 15:00. Okazało się, że dziś wujek ma urodziny. I mamy do niego jechać. A ja byłam w piżamie.

Trzeba się ogarnąć....
Warto było tam pojechać ponieważ były słodycze.
BUM!
Godzina 19:00.
Po tym jak wróciłam do domu byłam troszkę sama w domu. Włączyłam laptopa i zaczęłam grać w Simsy.
BUM!
21:00
Potem takie rzeczy jak jedzenie, słuchanie muzyki i śpiewanie.
A powyżej najczęściej używane "słowo" w internecie 2015 roku- śmiejąco-płacząca emotikonka :"D
Postanowiłam, że dalej pogram w Simsy. I tak moi Simowie mają czapki- renifery i choinkę w domu. #waitingforchristmas. Znaczy mieli dopóki mój laptop nie stwierdził, że za długo jestem na nim. 
Więc musiałam zrobić coś poza bezsensownym byciem na laptopiw -odplątałam lampki choinkowe i coś zjadłam.Dużo czegoś.

Poszłam spać o 2:30 około.
Pa
I przepraszam, za ostatni post zrobiony na odwal. Po prostu chciałam coś napisać a nie wiedziałam co....
Taki post za kotełka. Oczywiście we wtorek będzie kotełek w liściach.... Ostatni kotełek w liściach... Już niedługo pierwsze śniegi! (U mnie poniedziałek godzina 15:00)...
Już was nie zanudzam. Miłej niedzieli! 
A jak wasz weekend?
Też taki nudny?? hahhahahhahahahah
Teraz Pa na serio.

Pewnie Ci się nie spodobają ale zobacz.

7 komentarze

  1. Ojeeeju ! Świetny pomysł na post ! Gdybym miała możliwość zapisywania snapów to też bym chętnie takie coś zrobiła ! SUPER <3

    http://nataliakaczmarek.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Super post ;)
    http://autografymarty2000.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. O tak, gify to dobry pomysł.
    P.S. SIMSYYYYYY!

    OdpowiedzUsuń
  4. O kurcze, Simsy to gra na całe życie, haha! :D

    www.chmielova.blogspot.com,
    Pozdrawiam, Chmielova.

    OdpowiedzUsuń
  5. Ciekawy pomysł z tym gifem :). Ja na szczęście nie gram w simsy bo wiem, że pochłonęłoby mnie to na maksa :D
    Pozdrawiam :)
    Different Diamond klik

    OdpowiedzUsuń
  6. Fajny pomysł na serię ;)
    http://modoemi.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Do teraz gram w simsy, ciekawy post ;)))

    http://nevergiveupp12.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń