Co ty tu jescze robisz? Nie musisz tego czytać.

Szukaj na tym blogu

Post o wszystkim i o niczym! Wreszcie się wypowiem! Fajne zdjęcia! Motywacyjne? tapety

By listopada 20, 2015 ,

Tak długo się zastanawiamałam co napisać TU. Mammiałam tyle pomysłów. Pomyślałam, że chociaż raz bym chciała się TU rozpisać. I dalej nie wiem o czym. Więc tak- wszystkie posty miały gotową treść, określony temat i wybrany temat. A teraz wzięłam laptopa i zaczęłam pisać to. 
Dziś będzie też dużo zdjęć(:


















C: W ten weekend też nie będzie kotełka :c
W zamian za to.
O! Już wiem o czym napiszę. O życiu xD
I znów nie wiem.
Kurczę napisz coś szkielecie.


Inne zdjęcia?
Tak oto już (trzeci czwarty piąty temat który zaczęłam pisać).
Mam nadzieję, że przy tym temacie zostanę. To tak :
My(ludzie) ukształtowaliśmy sobie pewne normy np. W nocy śpimy, w dzień żyjemy. Czemu? Czemu nie możemy (nie spróbujemy) żyć na opak? 
Nie mówię teraz, że nie będę spać w nocy C:

Najgorszą z tych norm jest chyba Szkoła.

Prawdopodobnie 1/3 życia zmarnujemy w tym budynku. Jeśli (Napewno) kiedyś umrzemy a  na tej ziemi jesteśmy raz to czemu mamy marnować swój żywot w szkole....?! Wiem post o wszystkim bez tematu! 

Ok wypowiedziałam się na temat szkoły. Oto dosyć Inne? Zdjęcia, które przez ostatnie dni tygodnie  miesiące zbierałam na weheartit: (jakoś mi przemówiły  do serca).




PS. Choć bardzo bym chciała nie moje zdjęcia(:
 Drzewo dusz z Avatara♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥CHCĘ TO!



















hEMM... W tym poście prawie w ogóle NIE miało być zdjęć.
A teraz ostatnia część (jak ja lubię dzielić posty na części)>.<
Okej przeczytałeś (prawie  tego posta) więc zróbmy coś abyś się  "zmotywował" oto 3 robione przez mnie (napisy) tapety na telefon:


Fragment piosenki "Na ostrzu" - Ewa Farna


WIEM... Przeczytanie tego wszystkiego NIC wam nie dało. Więc zrób dziś coś by zaostrzyć ten dzień(: Póki jeszcze on jest(:


A tak RLY TO POLICZCIE WSZYSTKIE NAWIASY I EMOTIKONKI I napiszcie w komentarzu :3

PS. Sprzątnełam w pokoju.
Pa
Szkielet
Udanego weekendu!
Dopiero 23?

Pewnie Ci się nie spodobają ale zobacz.

3 komentarze

  1. Wyszło mi osiem emotikonek. Nawiasów nie chciało mi się liczyć XD
    Fajny post, ale trochę chaotyczny. No i krótki. Miałaś się rozpisać :c

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wiem... Tyle myśli w jednej głowie ale strasznie trudno to było przelać do internetów... :-)

      Usuń
  2. NOMINOWAŁAM CIĘ DO LBA! <3
    SPRAWDŹ MOJEGO OSTATNIEGO POSTA :D
    http://gabstylee.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń