Co ty tu jescze robisz? Nie musisz tego czytać.

Szukaj na tym blogu

W moim obiektywie- mąka, lampa i zabawa światłem!

By listopada 23, 2015 , ,

Hej! Czemu nie ma dziś kotełka?? Pytam się czemu? Kotełek to "Kotełek w Liściach" Nie wiem czy u was też ale u mnie liście znikają i pojawia się śnieg... 29.11 ----Premiera nowego kotełka. Chyba możecie domyślić się jaki to będzie kotełek.
Przejdźmy do rzeczy... Dziś obiektyw-zabawa światłem.





Jeszcze kilka słów na temat przyszłego kotełka- premiera  29.11- pierwsza niedziela adwentu. 
Ten kotełek będzie 2 razy w tygodniu- niedziela i __________________________________-_______________
wtorek. A teraz zdjęcia zrobione o późnej godzinie na balkonie z pomocą mąki..





















___________________________________________________________________________________
Poza tym zapowiada się dobry tydzień.(:
Noi w sobotę koncert Ewy Farnej!!!
W czwartek wycieczka z klasą do Gdańska!!!
A w niedzielę nowy kotełek!
__________________________________________________________
Taki trochę luźniejszy post(: 
Domyślajcie się jaki będzie kotełek.
Jakie byście chcieli zobaczyć posty (na 65% obiecuję że je wykonam).
_________________________________________________________
I jeszcze jedno pytanie.-Co byście zmienili w moim blogu (tekst, zdjęcia, design, nagłówek itd.)?
 pa!
Idę się uczyć! :"(


Pewnie Ci się nie spodobają ale zobacz.

13 komentarze

  1. Jedno z moich ulubionych zajęć- rysowanie światłem ! Super :)


    http://nataliakaczmarek.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. 10 od dołu moim zdaniem najlepsze, ja zawsze bawię się owym efektem przy pomocy lampek na choince :-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Te zdjęcia są cudowne. Przed sekundą byłam na blogu ze zdjęciami jakiś nudnych drzewek, krzaczków i innych takich i naprawdę cieszę się, że tu jest ciekawie c:

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bo tu jest ciekawie! A ja lubię zdjęcia drzewków :-)

      Usuń
  4. łał! Jestem pod wrażeniem pierwszy raz widzę takie efekty uzyskane przez światło! Ogólnie nie mam nic wspólnego z fotografią i to pewnie dlatego, ale bardzo podoba mi się efekt twojej pracy! Zdjęcia są cudowne! Hyym co do twojego bloga to zmieniłabym nagłówek, dlatego że troszkę dziwnie wygląda ten biedny kotełek ucięty od dołu :D Ale tylko tyle, wszystko tu jest bardzo czytelne i proste, nie ma co tego psuć :P
    Zapraszam również do mnie na bloga, gdzie pisze opowiadanie, może ci się spodoba. Jeśli dodasz się do obserwowanych to odwdzięczę się tym samym :)
    Pozdrawia, NightHunter :)
    want-to-come-back.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje bardzo! Nagłówka nie Zmienie bo to jest chyba już 3 nagłówek w tym miesiącu :-P

      Usuń
  5. Pierwsze zdjęcia mi się nie spodobały, ale później były lepsze :)
    Najlepsze 10 od dołu :D
    marmurka-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Super blog aż chce się obserwować :D

    http://juliaobi.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Tak od 12 zdjęcia od dołu, zaczynają się naprawdę ciekawe zdjęcia :)

    OdpowiedzUsuń