Co ty tu jescze robisz? Nie musisz tego czytać.

Szukaj na tym blogu

Weekendowy kotełek-seria blogowa?!

By listopada 19, 2015 , , ,

Heej! Już w drugim a tak właściwie w pierwszym kotełku? Kotełek będzie też w Weekendy! I czym on będzie się różnił? Przede wszystkim w tym kotełku znajdziecie mnóstwo inspiracji i pomysłów na weekend! Będą ciut inne kategorie i zdjęcia nie będą moje a będą z internetu. A co w dzisiejszym kotełku?



  • Lista rzeczy
  • piknik
  • Koktajl


1.Filmy na weekend
W tej kategorii będą filmy(:


EYWA

Możecie tego nie zrozumieć  ale te dwie sceny dla mnie są  bardzo wzruszające.

  • Avatar!- Mój ulubiony film ^.^ Już kiedyś go poleacałam ale MUSZĘ jeszcze raz^^

    • Zaczarowana- Film Disneya- Disney Channel?Coś jakby księżniczka z kreskówki przenosi się do Dzisiejszego Nowego Jorku *.*(Uzależnienie od emotikonek)

    • Przyjaciółki- nie film lecz serial i chybajedyny serial (nie licząc Tap Madlów i Mamy Talentów), który oglądam. Wiem... Już o  nim tu mówiłam ale... Pomysł na kotełka weekendowego przyszedł mi wczoraj i nie miałam za dużo czasu ...
__________________________________________________________________
2.Piosenki na weekend!
1.On my mind- Ellie Goulding 

2.Doing it- Charlie ft. Rita Ora

3. Bez łez wersja akustyczna
- Tak chyba ciągle będę polecać Ewę^^ No ale muszę się jakoś wywinąć więc <<miałam mało czau>>.
_____________________________________________________________
3.inspiracje na weekend
zdjęcie pochodzi z bloga Sandrynshen





Zdjęcia z instagrama Sandrynshen


_______________________________________________
4.Zajęcia na weekend
Jestem sama w domu w weekend, co mam robić? ITP. 
1.Ognisko!- Ja w lato robiłam z tatą  i Nastką (BFF ) ciągle ogniska . (W tym miejscu  musiałam  powstrzymać się od emotikonki). (Tu też bo tu miała być smutna buźka).

2.Piknik Jak u was jest pogoda wybierzcie się gdzieś na łąke/ do lasu z kimś, gdzieś, po coś... Chyba wiecie co to piknik? ~.^

3Filmy Disneya/Maraton filmów Disneya Moje ulubione to Król Lew i Merida Waleczna*.*.



4.Leniwa sobota/niedziela Jak jesteście sami w domu to zjedzcie coś, oglądnijcie filmy itp. (:




5.Lista rzeczy do zrobienia w ostatnie miesięce jesieni Uwielbiam robić listy rzeczy! Wy możecie zrobić listę rzeczy np. Do świąt lub 2016 (:


_________________________________________________
5.Jak odpoczywa Kotełek?
Kotełek bawi się w salon fryzjerski xD. Tak to moja lampa.

___________________________________________________________
6.JedzenieKoktajl Przepis na koktajl**- przepisy mogą być różne ja lubię bawić się w takiego twórcę koktajli?:
Co potrzebne:
Kefir
Owoce
Cukier(:
 A resztę dodawajcie jak 
chcecie.__

__________________________________________________________
7.Wasz blog
Pod ostatnim kotełkiem powiedziałam  napisałam, że linkujcie wasze blogi a najciekawszy będzie w kotełku. Oto on:


A na koniec HUMOREK.:







To papa(:

Pewnie Ci się nie spodobają ale zobacz.

12 komentarze

  1. Chyba polubiłam Kotełka c:
    Nie oglądałam żadnego z tych filmów i seriali, ale kiedyś wreszcie obejrzę Avatara, serio. Na piknik już chyba za zimno, jednak ognisko lub maraton filmów z chęcią bym zrobiła. Też uwielbiam Meridę i Króla Lwa! Ja kocham robić listy prezentów na urodziny albo święta XD
    Zdjęcie z Kotełkiem jest świetne!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bo tak wygląda mój, kotełek rano... Nieznośny.

      Usuń
  2. Fajny pomysł na serię! Bardzo inspirujący post!
    http://written-by-life.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. bardzo fajny blog :) obserwuję :*
    http://cytrynka08.blogspot.com/?m=0

    OdpowiedzUsuń
  4. Fajny pomysł na serię. Spodobał mi się kawał o studentach :D

    http://krawczyk-natalia.blogspot.de/

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo ciekawy pomysł! Gratulację! Nie oglądałam jeszcze Avatara,ale parę osób mi ten film polecało więc będę musiała ;)
    Zapraszam; http://happysadma123.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo fajna seria
    Pozdrawiam,Madda
    blog ->klik

    OdpowiedzUsuń
  7. Takie marnotrawstwo dnia - wstać, przeżyć, iść spać.. Mało inspirujące :)

    Turkusowa Sowa

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo ciekawa seria, inspirujący post :) Świetny blog, obserwuję ☻

    >mój blog, zapraszam<

    OdpowiedzUsuń