Co ty tu jescze robisz? Nie musisz tego czytać.

Szukaj na tym blogu

5 Starych świątecznych Disneyowskich filmów!

By grudnia 17, 2015 ,


Dziś miał być zupełnie inny post...
E tam!
Dziś pokażę wam 5 starych filmów Disneya!
Sama nie wiem co tutaj napisać...


Za tydzień święta! Ale to szybko minęło. A ja nie jestem w ogóle przygotowana!!!!
A wy??
Opiszę fabułę:
Mikołaj przychodzi w nocy do dzieci, daje prezenty itp. itd.
The night before christmas

2.W pracowni Mikołaja










Filmiki idealne na wieczór(:

Tak poza tym. Tylko ja mam straszny katar? Strasznie się przeziębiłam kolędując.
No i nie mogę uwierzyć, że ten czas tak szybko minął... Za tydzień święta! A ja nie mam prezentów kupione nic.... Jutro mamy Wigilię klasową a w związku z tym, że to jest chyba ostatnia Wigilia w naszej klasie to przychodzimy po lekcjach, oglądamy film i jemy pizzę.(Zamiast tradycyjnej Wigilii klasowej)
Na kółku teatralnym ledwo co ze świątecznego przedstawienie umiemy...A w szkole akurat moja klasa ma śpiewać coś na apelu- "Ave Maria"
Tia...
W weekend chyba jadę na starówkę do Gdańska i postaram się pokupować prezenty.
A w Sylwestra możliwe, że pojadę w góry.

A jak wasze przygotowania do świąt??
Fajne "filmy"?
Papa
I sorki za krótki post :()

Pewnie Ci się nie spodobają ale zobacz.

11 komentarze

  1. fajny wygląd bloga :)
    http://wadzinska.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetny post , fajne przypomnienie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. ja tam ubóstwiam goofiego <3
    http://happinessismytarget.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. great post
    Would you like to follow each other?
    I'll follow back after it

    www.miharujulie.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetny post! :) Pamiętam te filmy z dzieciństwa. Obserwuje i liczę na to samo :) Zapraszam do mnie caroliv-photography.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. lubie je :) zapraszam na rozdanie ZOEVA http://madziakowo.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Też jestem chora :/
    I też nie kupiłam jeszcze prezentów (a czasu już mało).

    OdpowiedzUsuń
  8. ej ogarnijcie, że ten jeden film jest wielkanocny XDDDDD

    OdpowiedzUsuń