Co ty tu jescze robisz? Nie musisz tego czytać.

Szukaj na tym blogu

Co robiłam w Mikołajki- wystawa kotów, choinka, co dostałam, last weeks + kotełek.

By grudnia 09, 2015 , , , ,

Oficjalnie postanowione! Do kotełka będę dodawać jakieś inne rzeczy. Jak ostatnio DIY a dziś co robiłam w Mikołajki i w ostatnich tygodniach 

co dostałam na Mikołajki i Kotełek.



Chyba to wyjście i last week nie zalicza się do żadnej kategorii...
WYSTAWA KOTÓW
Jestem kociarą totalną. A akurat w Mikołajki była w moim mieście wystawa kotów.
ŁIII!
Jedne z najlepszych kotów z całego pokazu -- Brytyjczyki pointy


Norweski leśny- pradziadek Imbirka! (może).

Mejn Kun


Co mi robisz zdjęcia niemądrzejszy człowieku? Co robisz zdjęcia? Przyszłeś tu i zapłaciłeś aby podziwiać moją urodę. Przestań!

A tego kotełka to był pierwszy pokaz przed ludźmi! Był tak zestresowany, że zrobił sobie domek z kocyka i się w nim schował




CHOINKA NA RYNKU
U mnie na rynku już jest prześliczna choinka:

TROCHĘ ZDJĘĆ Z OSTATNICH DNI




Bardzo mało zdjęć...

Gdy nie masz skarpetek do pary ale musi być świątecznie bo jutro przychodzi mikołaj *.*


JOLO


Niedługo post o tych tych ^^^

CO DOSTAŁAM I DAŁAM NA MIKOŁAJKI:



-___-  -__- _-_-_-_-_-

Kawowy kalendarz adwentowy! 
-___-  -__- _-_-_-_-_--___-  -__- _-_-_-_-_-Wróćmy?!-___-  -__- _-_-_-_-_-Ale to słowo dziwnie wygląda !
:"D
KOTEŁEK:

1.Kotełkowe zajęcie:
Upieczcie pierniczki! 
Ja upiekłam i niedługo dam wam przepis (:

2.PIOSENKA

3.INPIRACJA





4.FOOD
HOT SZOKLET
GORĄCA CZEKOLADA
'I przepraszam, że tak mało kategorii.... Cały post mi się usunął a zamiast jego były zdjęcia pierniczków (same) z napisem "niedługo post o tych tych ^^^)...
Przepis:
  • Mleko ciepłe
  • Przyprawa do piernika płaska łyżeczka
  • około 2 łyżeczki kakaa??
  • Tyle
  • Chyba wiecie jak to się robi
  • ...
Papa! Znaczy nie za mało napisałam więc chyba coś napisać muszę...
Niedługo święta. I chcę podziękować za tyle wyświetleń (jeszcze raz) pod postem z Mikołajek... WOW!
Jak macie propozycje na posty to piszcie PAPA:
PAPA.
PS.pisałam to wszystko z 3 razy ale...
Zdążyłam!
-___-  -__- _-_-_-_-_--___-  -__- _-_-_-_-_--___-  -__- _-_-_-_-_--___-  -__- _-_-_-_-_--___-  -__- _-_-_-_-_--___-  -__- _-_-_-_-_--___-  -__- _-_-_-_-_--___-  -__- _-_-_-_-_--___-  -__- _-_-_-_-_--___-  -__- _-_-_-_-_--___-  -__- _-_-_-_-_--___-  -__- _-_-_-_-_--___-  -__- _-_-_-_-_--___-  -__- _-_-_-_-_--___-  -__- _-_-_-_-_--___-  -__- _-_-_-_-_--___-  -__- _-_-_-_-_--___-  -__- _-_-_-_-_--___-  -__- _-_-_-_-_--___-  -__- _-_-_-_-_--___-  -__- _-_-_-_-_--___-  -__- _-_-_-_-_--___-  -__- _-_-_-_-_--___-  -__- _-_-_-_-_--___-  -__- _-_-_-_-_--___-  -__- _-_-_-_-_--___-  -__- _-_-_-_-_--___-  -__- _-_-_-_-_--___-  -__- _-_-_-_-_--___-  -__- _-_-_-_-_--___-  -__- _-_-_-_-_--___-  -__- _-_-_-_-_--___-  -__- _-_-_-_-_--___-  -__- _-_-_-_-_--___-  -__- _-_-_-_-_--___-  -__- _-_-_-_-_-

Pewnie Ci się nie spodobają ale zobacz.

18 komentarze

  1. Ja też bardzo lubię koty ! :)
    http://silverhamsterblack.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Co prawda nie przepadam za kotami, ale te ze zdjęć są na prawdę słodkie.
    Widzę, że dostałaś kubek. Jest świetny... chociaż, ja uważam, że każdy kubek jest świetny XD

    Zapraszam do mnie
    http://definicja-mnie.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. W najbliższym czasie mam zamiar wybrać się na wystawę kotów :) Uwielbiam je :)
    U mnie pomysły na świąteczne prezenty dla Pań :)
    Zapraszam na http://natalia-studzinska.blogspot.com/2015/12/dla-niej.html

    OdpowiedzUsuń
  4. Kochane koty <3 To niesamowite zwierzęta. Cały czas obiecuje sobie, że wybiore się na wystawe

    Zapraszam do mnie, pod paroma postami znajdziesz zdjecia mojego kotka <3

    http://kobietanaemigracji.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Od kilku lat odwiedzam każdą wystawę z kotami w moim mieście. Mam totalnego bzika na punkcie tych futrzaków. ;)
    Pozdrawiam,
    Geek of books&serials&films

    OdpowiedzUsuń
  6. Nigdy nie byłam na wystawie kotów :ooo Jestem ciekawa tego hihi
    Super skarpetki xdddd
    hot szoklet wygląda przepysznie hahah :D
    http://gabstylee.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Gratuluję! Zostałaś nominowana do Lba. Szczegóły u mnie na blogu. http://jowitajonca.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Pierniki to jedyna rzecz, którą umiem zrobić XDD
    Niedługo też będę piec.
    Jejuu, te koty są cudowne!

    OdpowiedzUsuń
  9. super mix
    obserwujemy?
    http://paolciapolcia16.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. Muszę przyznać, że masz bardzo ciekawą szatę graficzną! Bardzo profesjonalna.
    Też uwielbiam koty, więc te słodziaki są boskie.
    Pozdrawiam!
    lilianndehn.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń