Co ty tu jescze robisz? Nie musisz tego czytać.

Szukaj na tym blogu

!Gdańsk, starówka-last week! & LBA &lEMINGI

By grudnia 11, 2015 , , ,

Aż 3-dniowa przerwa... O NIE!

Podoba wam się nowy design?? 0.~
Tak.... (zmieniam design co 2 tygodnie)...
Dwa tygodnie temu byłam na starówce.
Dziś będą z tego zdjęcia.
A w związku z tym, że nie mam zielonego pojęcia co napisać dam wam -- LBA.
Ale jestem za leniwa na LBA więc po prostu odpowiem na pytania:pp
Chociaż byłam tam dzień przed rozstawianiem tych wszystkich bombek, domków, lodowisk, sklepików itd. i tak było ślicznie.
I mam nadzieję, że w tym roku jeszcze tam będę. Rok temu było cudownie!


GRYCAN





 Taki cudowny sklepik z ozdobami handmade. Tylko chodzić w kółko i oglądać.






tEN Mikołaj był wielkości mojej głowy!





UWAGA!
Jak lubisz mojego bloga i chcesz sprawić mi mały prezent to:
  • Kup mi nowego laptopa
  • kup mi leminga
  • kup mi wiewiórkę
  • skomentuj 
  • zaobserwuj
Jeśli jesteś smutny/zły/nie wiesz co to leming to pacz i płacz:


Pytania z LBA:
Pierwsza osoba, która mnie nominowała to them pierwszą osobą był ktoś kto był bardzo dawno tu i już go nie odnajde.
Pierwszą osobą, której odpowiem na pytania jest
http://themilqaa.blogspot.com/
Pytania:
1. Od kiedy piszesz bloga?

Od jakiś 5 miesięcy. Tak właściwie początkowo pisałam go z przyjaciółką. Ale ją usunęłam bo nic nie pisała. Pozdrawiam Nastkę i Mirę.

2.Wolisz filmy czy seriale? Podaj tytuł ulubionego.

Chyba po równo. Serial- Przyjaciółki, Film-Avatar.

3.Masz zwierzęta? 

3 Koty i około 10 rybek (PS. Niedługo mi się urodzi ich  około 150 ale matka zje 9/10 z nich)(Ps chodzi o rybki).

4.Piosenka tygodnia?
Hm... Hm...



5.Co najbardziej lubisz robić?

Chyba zdjęcia i układać  puzzle. No i spać.


6. Jakie zachowanie irytuje cię u ludzi?


Nie lubię ludzi.Czyli każde.

7. Czy twoja rodzina i twoi znajomi wiedzą, że piszesz bloga?

Rodzice i BFF <.<

8. Ulubiona pora roku?


Każda


9. Ile czasu zajmuje ci pisanie posta?

Sam post max. Godzina ze zdjęciami max.3.

10.Czy cofnęłabyś czas, żeby coś zmienić?

Nie. Nie byłabym teraz tu i nie robiła tego co robię (siedzę pod kołdrą z laptopem)Iks de.


A drugą osóbką jest http://jowitajonca.blogspot.com/

1. Kto jest twoim autorytetem?

Ewa Farna?
2. Masz zwierzaka? [jeśli tak daj fotkę]

Mam.
ALE KOCIARA *>* MAM JESZCZE RYBY.


3. Jakie 3 cechy najbardziej cenisz sobie u innych?

Nie wiem...
-Nie denerwowanie mnie
-Prawdomówność?
-Ważne aby byli też puchaci i mruczeli

4. Jaką czekoladę lubisz najbardziej?

MILKA CHOCO JELLY

5. Gdzie chciałabyś mieszkać w przyszłości?

Chyba w jakimś większym mieści... Gdańsk? Sopot?

6. Co sądzisz o moim blogu? 

Lajk.

7. Jakie seriale oglądasz?

Przyjaciółki i singielka.

8. Chciałabyś mieć tatuaż? Jaki?

Może gdyby nie bolał. I nie wiem. Ładny.


9. Co jest twoim zdaniem ważniejsze: wygląd czy 

inteligencja ?

U kotów i to i to. U ludzi chyba charakter.



10. Jaka jest twoja ulubiona książka?

Geneza, Laila Winter, Niezgodna


11.Z czego w swoim życiu jesteś najbardziej dumna?

Właśnie uświdomiłam sobie, że mało co osiągnęłam. 

Z czego jestem dumna?

Z tego bloga?


Papa! Miłego weekendu! Do niedzieli!
Podoba się design?
I post?
WIEM ŻE JEST FAJNY (:

Pewnie Ci się nie spodobają ale zobacz.

7 komentarze

  1. Jejkuu... Jak świątecznie :D Starówka wygląda wręcz magicznie D
    Śliczne kotki <3

    Zapraszam do siebie i zachęcam do komentowania i obserwowania :D
    beautybycichoszka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Gdańsk jest piękny <3 Muszę koniecznie wybrać się na starówkę, bo dawno tam nie byłam :D
    Mój kanał na yt
    Mój blog

    OdpowiedzUsuń
  3. Hej! :D Bardzo spodobał mi sie Twój blog - masz fajne zdjęcia i podoba mi sie sposób, w który piszesz. Na pewno będę zaglądać częściej i życzę sukcesów w blogowaniu :) Pozdrawiam i zapraszam na Black&Blue - KLIK

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetny post *.*
    Może wspólna obserwacja? Jeśli się zgadzasz to zaobserwuj i daj znać u mnie na blogu ( odwdzięczam się na 100%)
    http://m-grabowska.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Superowe zdjęcia :)
    Obserwujemy ? :)
    http://bedifferent-ania.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękne zdjęcia :) Starówka wygląda naprawdę magicznie!
    http://themilqaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń