Co ty tu jescze robisz? Nie musisz tego czytać.

Szukaj na tym blogu

Kotełek i pokaz świateł DIY- hologram na telefon!

By grudnia 09, 2015 , ,





Cześć, siemka, Witam serdecznie moich 61 czytelników... Łejt... Ktoś mnie przestał obserwować! :"(


Hej!
To tak kotełek i coś (a mianowicie hologram) czyli moje wielkie WOW. Takie coś z kawałka pół plastiku - pół folii i jak to cuś się położy na telefon i włączy takie cuś na Jutubje to jest taki Medżik!
Trudno mi to opisać jest Magiczne.
I to jest ten mój speszjal na Mikołajki.
Chyba zacznę od...
1.Kotełkowe zajęcie
DIY Hologram!
Co będzie potrzebne?

To jest w 3D!!!!!
  • Norzyczki/nożyk
  • Dosyć twarde opakowanie przezroczyste z plastiku? (Ja użyłam taką folię??) Np. Opakowanie od płyty
  • Taśma/ klej (wszystko przezroczyste)
  • Linijka
  • Papier
  • Ołówek
WYKONANIE:


  1. Rysujemy na papierze taki trapez:
  2. Wycinamy go
  3. Wycinamy 4 takie małe trapezy tylko, że z tego "plastiku" (PLASTIC=FANTASTIC)
  4. Sklejamy to taśmą lub dobrym klejem



  5. Włączamy ten link-- co jest u góry ^^^ (i koniecznie pełny ekran
  6. Kładziemy to "cuś" na środek ekranu
  7. Nie patrzymy z góry tylko z boku i od dołu
  8. WIELKIE WOW!

2.Piosenka!

3.Świąteczny film!
37% Was mogła już go obejrzeć ponieważ był na Polsacie ^^ Następne 41% też bo to nie jest stary film. Reszta niech wie, że chodzi mi o 
"Śnięty mikołaj III"
Oglądałam go pierwszy raz więc do końca nie rozumiałam. Lecz zinterepretowłam <---?! To tak:
Żona Mikołaja wyjechała tam gdzie on mieszka i  po tym nie odzywa się do rodziny. Mikołaj zaprasza jej rodziców do siebie. Ale jej rodzice nie mogą się dowiedzieć gdzie są...
                                            



4.Dekoracja
Renifer na słodycze.♥


5.INSPIRACJA

6.Link
Linka nie ma ale niedługo będzie post z wszystkimi świątecznymi linkami - i nie!
7.jedzenie
Pochwalę się paczką TŁIKSUF
"twixów"?

Tak... Dużo kategorii nie było...
W każdym razie dziś idę- sorry byłam na wystawę kotełków!- Czyżby coś speszjal we wtorek?

To dobranoc... sorry posta piszę o 01;00 
Ale statystyki mówią, że najczęściej przychodzicie o godzinie 21 więc dobranoc!

To wiem, że to wszystko z lekkim opóźnieniem ale zaledwie 40 minut temu wróciłam do domu i zrobiłam zdjęcia.
Miałam taką masakrę bo zgubiłam ładowarkę do niego.
Już się bałam, że musiałam zrobić zdjęcia ale...
BLA BLA BLA!
Do wtorku!


Pewnie Ci się nie spodobają ale zobacz.

11 komentarze

  1. Na 100% zrobię kiedyś taki hologram!

    OdpowiedzUsuń
  2. Od razu zainteresowałam się hologramem. Wszystko co magiczne muszę zobaczyć na własne oczy, więc jutro zabieram się do roboty! :D
    Pozdrawiam!
    Geek of books&serials&films

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo fajny pomysł :)

    Zapraszam na mojego bloga! :)
    http://www.jull.pl/

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetny post. Co do filmu, oglądałam i to nie raz i jest świetny, a ten hologram *.*
    Zapraszam na nowego posta
    Odbicie lustra…

    OdpowiedzUsuń
  5. Widziałam gdzieś taki hologram, fajne haha
    http://nixstaystrong.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetny pomysł z tym hologramem. Jestem ciekawa jak to wygląda na żywo!
    http://written-by-life.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. fajny pomysł :)
    http://karik-karik.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń