Co ty tu jescze robisz? Nie musisz tego czytać.

Szukaj na tym blogu

Linki, inspiracje, pomysły na prezent.

By grudnia 20, 2015 , ,

Hej! Dziś są świąteczne inspiracje ciuut inaczej.  Bo z linkami. Ostatnio znalazłam dużo inspirujących?? ciekawych linków. Będzie też parę obrazków...
Wiem, że nie ma kotełka!!
Ale będzie WIelki kotełek w środę/czwartek.
Więc...




Kilka porad i pomysłów na ...Spokojny grudzień  od Joulenki
Zimowa sypialnia ze strony, która będzie się tu powtarzać MILJON razy.

Śliczne "ogrody" i inne prace z papieru
\Cudowna wystawa znaków graficznych'
DO tego linku już nie znajdę bo... nie. Są to cudowne kosze do koszykówki:

INSPIRACJE &  POMYSŁY NA PREZENTY:
DLA WSZYSTKICH:
.to cuś wzięłam z bloga - http://justsayhei.blogspot.com/
czyli zapaszek w słoiku? suszone pomarańcze,goździki, cynamon co chcecie.

Lampka do ajfona.
Kartka/rysunek typu hand lettering:
te obrazki są z elle.pl
śliczne notesiki

Kule śnieżna w słoiku


Gorąca czekolada na łyżeczce.


DLA BABCI książka "Misja rodzinka"
Znalezione obrazy dla zapytania misja rodzinka
...
INSPIRACJE:



NO...
papapa!

Pewnie Ci się nie spodobają ale zobacz.

4 komentarze

  1. ZAKOCHAŁAM SIĘ W TYCH INSPIRACJACH!

    OdpowiedzUsuń
  2. Zdjęcia z żelkami najbardziej przyciągnęły moją uwagę! Ech, okropny łasuch ze mnie. :D
    Pozdrawiam,
    Geek of books&serials&films

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetny post :)
    W wolnej chwili zapraszam do mnie
    http://malwinabeczek.blogspot.com/
    Blog się spodoba? Zaobserwuj!

    OdpowiedzUsuń
  4. Super inspiracje! Zwłaszcza te pudełko na żelki, kupuje ten pomysł.
    http://tuniemanicciekawego.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń