Co ty tu jescze robisz? Nie musisz tego czytać.

Szukaj na tym blogu

Śledztwo Mikołaja- jak odkryłam, że Mikołaj nie istnieje & Kotełek

By grudnia 13, 2015 , ,

Albo jesteś ssstrrrasszznie znudzony skoro to czytasz
                      albo 
Chcesz zobaczyć jaka byłam podejrzliwa w dzieciństwie
                      albo
Jesteś rodzicem i chcesz zobaczyć jakich błędów unikać przy mówieniu o Świętym Mikołaju.


Jak odkryłam,że Mikołaj nie istnieje?


Krótkie wprowadzenie
Gdy byłam młodsza byłam bardzo podejrzliwa w stosunku do Mikołaja.
Więc na pewno rodzice mi nie powiedzieli <Mikołaj nie istnieje>
Odkryłam to sama.
A jak?
Będziecie się śmiać.

Moim pierwszym podejrzeniem było coś co chyba każdy chociaż raz przeżył...
Znalezienie listu do Mikołaja w szufladzie/pudełku

Przerysowywanie wzorów papierów świątecznych
Za każdym razem, gdy zobaczyłam,że ktokolwiek kupił jakikolwiek papier do pakowania prezentów szybko przerysowywałam jego wzór do zeszytu po czym w Wigilię pytałam się
~Ciociu, czy ty nie kupiłaś takiego samego papieru~
???

Sprawdzanie czy aby na pewno wszyscy są
Podstawowa lista obecności...Łejt...
Gdzie się podział wujek Paweł??

Gdzie zaparkował Mikołaj?
~Mamo jak ja patrzałam przez okno to nie było tam sani Mikołaja!
~Są przy krzyżu
~Chodź zobaczyć!

Spanie pod choinką
Okeii... Dwa lata temu już nie wierzyłam w Mikołaja... Ale spałam pod choinką z kuzynem.
Znalezienie stroju Mikołaja
U babci w pokoju.


To tyle właśnie tak odkryłam, że Mikołaj NIE ISTNIEJE.
(*)
KOTEŁEK


1.Zajęcie
Właśnie dziś u mnie napadało dużo śniegu więc proponuje wam wyjść na spacer do lasu.
Nawet jeśli w twoich butach będzie jezioro ponieważ było tak dużo śniegu.
Idź.

2.Piosenka

3.Dekoracja
Renifer z Kik za... 40 gr. Był trochę stłuczony ale JOLO.


5.Tradycja
Ktoś jeszcze pamięta o sianku??
6.Miejsce
LAs. Zimą.

7.Ulubiona rzecz
Puchate skarpetki


PapapappaP
Za 15 minut mam urodziny koleżanki!!
PS. Pomysł na posta przyszedł wczoraj w Tesco

Pewnie Ci się nie spodobają ale zobacz.

14 komentarze

  1. Sianko to świąteczny obowiązek, chyba wszyscy o nim pamiętają. :D Również byłam bardzo podejrzliwa względem Mikołaja! Zwłaszcza, że podrzucał prezenty pod choinkę w momencie, gdy rodzice kazali mi iść do kuchni po dodatkowe talerze itp. ;)
    Pozdrawiam,
    Geek of books&serials&films

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. U mojej babci zawsze ktoś się za niego przebierał :-)

      Usuń
  2. Ja juz nawet nie pamietam jak to było ze przestałam wierzyć w Mikołaja :)
    Aspolecznee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Jejku kochana świetny post, taki pomysłowy! Hahaha :)))
    Ja odkryłam gdy zobaczyłam że mój wujek się przebiera.. {*}
    świetne rysunki <3
    Czekam na więcej postów i pytanie : skąd pomysł na nazwę na bloga ? :D Bo jest świetna!
    :) http://gabstylee.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Imbirkowy-blog- imbirek to moj kot. Daleko w archiwach jest post "coś tam + bohater bloga".. :-)

      Usuń
  4. klasycznie i po prostu rozj*bał mnie "STRUJ MIKOŁAJA DLA KOTA" XD
    a propo tradycji - sianko koniecznie! A słyszałaś o pieniążkach w pierogach?
    Zapraszam

    OdpowiedzUsuń
  5. Nominowałam Cię do LBA, więcej informacji u mnie na blogu:
    kinga-kierkowicz.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo ciekawie haha, dochodzenie w sprawie mikołaja..tego jeszcze nie słyszałam. Jeśli chcesz możesz odwiedzić mojego bloga ^^ http://xxszukajac-siebiexx.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetny pomysł na post ! Ja osobiście nie pamiętam, jak to odkryłam, musze pomyśleć :D


    http://nataliakaczmarek.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. No ja mam obecnie 22 lata i nadal się nie dowiedziałam kim był Mikołaj ;D ale nie pamiętam jak to odkryłam...
    http://swiat-weni.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Też zawsze robiłam takie śledztwa jak byłam mała haha ;D
    Mój kanał na yt
    Mój blog

    OdpowiedzUsuń
  10. Mi rodzice powiedzieli, że Mikołaj nie istnieje. Na początku nie wierzyłam, ale z czasem wiadomo.
    http://themilqaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. ...Albo po prostu lubię Twoje posty i tak czy inaczej bym przeczytała XD
    Świetny post. Nie wpadłabym na taki pomysł.

    OdpowiedzUsuń
  12. again jakość zdjęć i gusta muzyczne poległy, dawajcie znicze (*)

    OdpowiedzUsuń