Co ty tu jescze robisz? Nie musisz tego czytać.

Szukaj na tym blogu

Świąteczny hałl i Kotełek!

By grudnia 15, 2015 , ,

2 Godziny temu chodziłam po domach-- Cukierek albo psikus! Kolędować.
W sumie przez 3 godziny zarobiłam 22.10. Razem około 100 złotych tylko musiałam się podzielić z innymi... :(
Heej!
Dziś kotełek i hałl.

HałlŚwiąteczny
w nIEDZIELĘ i Piątek szopingowałam.
Zdjęcia:

 Lekko Obszczerbiona miseczka-Kik 40 gr.

szklanki (jedna dla koleżanki) Tesco- 3 zł jedna


Lusterka?? Kik 4 zł.

Lekko obszczerbiony renifer- 40 gr Kik


Glamur

Takie cuś dla koleżanki na Święta- Kik 4 zł

 Tesco
 Tesco
 Tesco
Tesco
Sinsej:





To taki dużu hałl! Wydałam aż 15 złotych!
Kotełek
1.Zajęcie
Kolędowanie.Zarobiłam 100 zł w 3 godziny (100 zł na 5 bo chodziłam z koleżankami :/)

2.Piosenka
Santa baby 
Ariana Grande

3.Dekorejszyn:




















To skoro tak mało napisałam może...
Opiszę co dzisiaj robiłam.:]
No...
Wstałam o  5:55 bo koleżanka mnie namówiła na Roraty.
Po Roratach z 2 koleżankami poszłyśmy do mnie.
Gdzie... Hm/??
Spadł śnieg/!!!!!!!!
Łiiiiii!
Okeyy
Miałam na 11 a w szkole mieliśmy 3 lekcje + pieczenie muffinek (:::
Po szkole 3 godziny chodziłam i śpiewałam  i zarabiałam.
Bardzo{interesujący)dzień
papa

Pewnie Ci się nie spodobają ale zobacz.

6 komentarze

  1. Ostatnie skarpetki są przeurocze! W ten przedświąteczny okres mam hopla na wszystko co ma motyw reniferów. ;)
    Pozdrawiam,
    Geek of books&serials&films

    OdpowiedzUsuń
  2. świetny post, super zdjęcia. więcej takich postów! zapraszam http://girl0almighty.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. renifer śliczny,
    w wolnej chwili zapraszam do siebie : www.fflare.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Ale cudowne skarpety!
    O, Radek na okładce.

    OdpowiedzUsuń
  5. OHH słuchałam wtedy Ariany Garn∂e
    i tak PS. NIE MAM JUŻ TEJ MISKI SZKLANKI TEGO CZEGOŚ SREBRNEGO
    NIE UMIALAM WTEDY BOHEKUKEHUUHU ROBIĆ NA LAMPKACH

    OdpowiedzUsuń