Co ty tu jescze robisz? Nie musisz tego czytać.

Szukaj na tym blogu

Ulubieńcy 2015 roku & zdjęcia z Wigilii

By grudnia 28, 2015 , , , ,

Czyżby ostatni post w tym roku?
O jeju jak mój laptop mruczy??

Parę ulubieńców poprzedniego (albo jeszcze tego) roku.
Od razu mówię, że to nie będą lakiery do paznokci i T-shirty (chociaż bluzek jest bardzo dużo).


1.Miseczka z Kik i płatki cynamonowe
Miseczka z Kik za 40 groszy- jest śliczne ma "kolor" lub "wzór" anananananasasa i od razu skojarzyła mi się z Spandż Bobem.
A płatki♥
 2.Kisiel o smaku polewy z kaktusa
Kto jadł lody kaktus??
Hm...

 3.Fiszka-fishskateboards
Na blogu gdzieś jest recenzja.
Kupiłam ją około 20 Czerwca po 250 zł i jeździłam CAŁE WAKACJE.
W Dębkach, na ulicy, za blokiem, w domu.
Gdy wakacje się skończyły jeździłam jesienią. (Tak można wytłumaczyć zardzewiałe kółka=kałuże).
A skoro śnieg nie spadł cały czas na niej jeżdże.
Na blogu gdzieś powinna być recenzja.



 3.Książki- Avatar, Geneza, Niezgodna.
NiE Rozpiszę się ale książki są mega. Szczególnie Geneza- Pia przez całe życie żyje w laboratorium ponieważ jest  nieśmiertelna. W dniu 16 urodzin ucieka i poznaje nowe życie oraz dowiaduje się o Genezie dzięki której żyje wiecznie co zmienia WSZYSTKO.



cO TU ROBIĄ SIMSY?!


 4.Gry planszowe- Rancho i Mondo

Rancho- rzucasz kostkami aby dostawać zwierzątka np. 1 owca to  6 królików a 2 owce to jedna krowa i chodzi oto aby zdobyć wszystkie zwierzątka ale trzeba uważać na lisy i wilki.

[Najgorsze uczucie- gdy biegniesz do drugiego 
pokoju po ładowarkę a masz ją u siebie -.-]



Mondo- układasz świat? patrz zdjęcie.
 -


5.Muzyka- Ewa Farna Inna
Najlepsze piosenki Ewy w akustycznym wydaniu+ 4 nowe piosenki ☻

6.Kolorowanka "Wyspy" Anita Graboś
7.Kauczuki☻


8.Aplikacje-Kingdom Rush i Black Player
Kingdom rush inaczej po Polskich na gry pl- obrona wieży. Kiedy robiłam skrinszuty aby tutaj wstawić zaczęłam w nią grać dlatego post jest tak późno.
Black player- takie cuś do muzyki pokochałam za czarny design i możliwość wyłączenia czyli sleep timer- ustawiasz kiedy muzyka ma się sama wyłączyć ^.^
ZDJĘCIA Z WIGILII:










A teraz na serio"
W nowym roku życzę spełnienia marzeń.Dużo szczęścia zdrowia i Imbirków(:

W komentarzach piszcie jakie posty byście chcieli zobaczyć w nowym roku na pewno je zrobię!

Pewnie Ci się nie spodobają ale zobacz.

34 komentarze

  1. W niedalekiej przyszłości planuję przeczytać Genezę. :)
    Pozdrawiam,
    Geek of books&serials&films

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Naprawdę fajna książka ps, mam nowego laptopa i nie umiem zrobic buzki przyjmijmy ze tu jest buzka.

      Usuń
  2. Zazdroszczę!! Cały czas marzę aby kupić trylogię Niezgodnej a przez cały czas obejrzałam tylko filmy to teraz czas na książkę ♥ Super post wiele z tych rzeczy też były moimi ulubieńcami 2015. Mogłabyś zrobić jakiś post motywacyjny :)

    Ja już obserwuję i liczę na sprawiedliwy rewanż :*
    http://www.kinga-blonde.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To niedługo na blogu pełno postów motywacyjnych na nowy rok! Dzięki za pomysł !

      Usuń
  3. oo wiedzę dużo rzeczy, które były moimi ulubieńcami w roku 2015! ;)

    momentforme-jessica.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Kurcze nie wiedziałam o tej aplikacji z muzyką. Muszę wypróbować :)

    http://klasykikosmetyki.blogspot.com/2015/12/swieta-swieta-i-po-swietach.html

    OdpowiedzUsuń
  5. O muszę wypróbować tą aplikację ;)
    Zapraszam do mnie, może wspólna obserwacja? :)

    veronicalucy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Przed ostatnie zdjęcie - CUDOWNE!
    Ja również zamierzam zacząć czytać trylogie Niezgodnej, fajnie byłoby zobaczyć u Ciebie recenzje tech książek :)
    Obserwuję i liczę na to samo
    PisaneKredkami

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jest recenzja gdzieś. Cos w stylu ksiazki i filmy... Szukaj w archiwach!

      Usuń
  7. Fajne rzeczy, najlepsze są simsy :)
    http://sisteerfashion.blogspot.com/2015/12/swiateczne-prezenty.html?m=1

    OdpowiedzUsuń
  8. Fajne rzeczy, najlepsze są simsy :)
    http://sisteerfashion.blogspot.com/2015/12/swiateczne-prezenty.html?m=1

    OdpowiedzUsuń
  9. Połowy z tych rzeczy nie znam, chyba jestem za stara ;) Niezgodną czytałam swego czasu, spoko książka :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na kisiel i simsy nikt nie jest za stary!!!

      Usuń
  10. Chrupki ♥ kaktusowy kisiel chyba jadłam. Ładne zdjęcia. Cudowne paczuszki. Dosiego Roku!!!

    OdpowiedzUsuń
  11. Kocham wszystko co cynamonowe! Muszę spróbować takich płatków :3
    Świetni ulubieńcy!
    Super zdjęcia :D
    Szczęśliwego nowego roku!
    justsayhei.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Swietni ulubiency! <3 xxx

    http://veronicas-veronicass.blogspot.no/

    OdpowiedzUsuń
  13. Mega ulubieńcy :)

    http://helloquanti.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  14. ciekawi ulubiency :3

    http://feel-that-moments.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  15. Ulubieńcy są naprawde fajni!!! Uwielbiam zapach cynamonu :)
    http://gabstylee.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  16. Ooo, Sims 4 :D Mam i są super!
    http://klaudencja.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  17. "Geneza" zapowiada się interesująco z przyjemnością bym przeczytała :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie wiem co was wzięło ale w ciągu 15 godzin dodaliście 14 komentarzy i pobiliście rekord! Dziękuje wszystkim..

      Usuń
  18. Ja mam w planach zakup deski longboard! Mam nadzieję, że mi też posłuży ;-)

    Szczęśliwego Nowego Roku :)

    http://eyenjf.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Z tego co wiem amerykańska firma produkująca fiszki stworzyła fiszki longboard. Według mnie może być lepsza ze względu na kółka. (;

      Usuń
    2. PS. Twój blog jest dla zaproszonych czytelników,...

      Usuń
  19. Hej!
    Nominowałam Cię do Liebster Blog Award! :)
    ♥KLIK♥

    OdpowiedzUsuń
  20. Mnie się the sims 4 nie podobają :D Wszystkiego dobrego w nowym roku!

    U mnie nowy post, zapraszam!
    Obserwuję ;)
    MÓJ BLOG-KLIIK

    OdpowiedzUsuń
  21. "Geneza" może być ciekawa :)
    ta miseczka jest super :D
    http://karik-karik.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  22. Odpowiedzi
    1. Ja grałam w 2 na PSP... hah. Ale w porównaniu do 3 grafika dużo lepsza jednak dużo mniej opcji tutaj chce wstawic buzke.

      Usuń
  23. ALE JA MAŁO MIAŁAM TYCH KAUCZUKUF

    OdpowiedzUsuń