Co ty tu jescze robisz? Nie musisz tego czytać.

Szukaj na tym blogu

W moim obiektywie- lampki bokeh, Gdańsk starówka, choinka! prawie 80 zdj

By grudnia 23, 2015 ,

Wow już za jeden/dwa dni Święta (nie wiem czy to wstawię ;P.
Ahh... te prezenty, jedzenie i pieniądze rodzina, magia Świąt.
Przez cały miesiąc starałam się robić jakieś zdjęcia.



Dużo będzie w stylu Boho. Trochę zdjęć mojej ubogiej choinki. I 
pełno lampek!
I wow~! Cały czas pobijacie rekordy wyświetleń. Jak to? Przez tydzień prawie tysiąc wyświetleń! A przestałam spamować wszędzie linkami... Hah. Nie śmieszne.
Tylko zróbcie mi prezent i więcej komentarzy piszcie.


 Pierniczki♥

 U mojej babci
 Chodziliście kolędować?? 6 dych ♣









Nie mój  kalendarz *.*













Mam choinkę (:



Gdańsk:













































CHOINKA:













Prawie 80 zdjęć. Chociaż wszystko miało być w postach.
Post znów krótki bo u mnie siedzą Martyna i Natalia chyba umierają z nudów. Może coś dopiszę
!
Fajny post?? Do jutra!

Pewnie Ci się nie spodobają ale zobacz.

12 komentarze

  1. Pierniczki na prawdę świąteczne, widać że całe serce zostało w nie włożone :)
    Pozdrawiam i Zachęcam do wzięcia udziału w KONKURSIE https://www.facebook.com/takpoprostu24/posts/1680151312202753

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Robione 2 tyg. Temu i dalej nie zjedzone. Strasznie ich pilnowałam by nikt nie zjadł. I nie zjadl.

      Usuń
  2. Oooo, jakie słodkie, kreatywne pierniczki ;]
    Śliczne zdjęcia ;3
    /Agrafka
    you-always-be.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Gratuluję wyświetleń :D
    Śliczne zdjęcia! Uwielbiam takie boho <3
    Wesołych świąt!
    justsayhei.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo lubię takie posty, w których jest dużo zdjęć, ale moim zdaniem mogłaś tu wybrać po prostu najlepsze!:) Gratuluję wyświetleń!♥
    Pozdrawiam i życzę Ci wspaniałych świąt Bożego Narodzenia!
    http://aguuuszka.blogspot.com/
    PS Jeżeli spodoba Ci się mój blog to cieplutko zachęcam Cię do obserwacji!♥

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wiem ale chciałam jeszcze dać posta przed świętami świątecznego a miałam mało czasu :-) dzięki wielkie!

      Usuń
  5. Hmm, miałaś chyba na myśli bokeh ;) Ale zdjęcia wyglądają ślicznie, uwielbiam takie na których widać światełka! :*

    amelia-bloog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Ładne te zdjęcia, a pierniczki są śliczne.

    OdpowiedzUsuń
  7. Niektóre zdjęcia są naprawdę ładne, ale czy bokeh jest prawidłowo zrobiony czy to takie trochę pójście na łatwiznę i ustawienie słabej ostrości? Oczywiście nie we wszystkich zdjęciach z, tak mi się wydaje :)
    I jeśli chcesz to zajrzyj do mnie, też lubię fotografię :)
    volusequat.blogspot.com

    Pozdrawiam, Paulina.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak to nazwałam więc tak jest :p Jeszcze dużo o tym stylu nie czytałam ale robiłam to co umiałam! Dzięki!

      Usuń